wicky124 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Disse to mercene har stått på samme plass lenge. om det er noe håp for de aner jeg ikke, men er noen interessert kan jeg ihvertfall formidle adresse evnt finne ut hvem som eier de. gidder du?hehe...om jeg får dem billig så..hmm... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 gidder du?hehe...om jeg får dem billig så..hmm... pm sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 pm sendt thænx:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killergolf Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Sykt mye sjeldene biler som står rundt om i norges land.. Vet blant annet av en Detomaso Pantera på en låve ikke langt fra meg, er bilen til Onkelen av en kamerat av meg. Men det som sjokket meg mest var det med den Bmw Forhandleren som hadde lagt ned å bare satt igjen en splitter ny 635CSI og flere 5'ere. Skulle blittdukenukem ! Men skal ta noen bilder av biler jeg vet om når snøen drar, er moro å finne gamle biler rundt om! MVH killergolf Siter Vw Caddy 1987 Soon TDIC X biler: Volvo 240 Gle 1986 Savne på Vw Golf 1992 "Old Vag's never dies, they only go faster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Sykt mye sjeldene biler som står rundt om i norges land..Vet blant annet av en Detomaso Pantera på en låve ikke langt fra meg, er bilen til Onkelen av en kamerat av meg. Men det som sjokket meg mest var det med den Bmw Forhandleren som hadde lagt ned å bare satt igjen en splitter ny 635CSI og flere 5'ere. Skulle blittdukenukem ! Men skal ta noen bilder av biler jeg vet om når snøen drar, er moro å finne gamle biler rundt om! MVH killergolf kommer gjerne og henter den panteraen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Noe for vw entusiastene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 HVOR????? ÅJA! du som har tatt bildene? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasern Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 jeg har en 36 mod opel under en pressening på plenen.tror den er der enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 jeg har en 36 mod opel under en pressening på plenen.tror den er der enda? Skal ikke vente deg mye. Er vel kanskje bare litt brunt støv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 HVOR????? ÅJA! du som har tatt bildene? bilene står i Gjerstad i Aust-Agder, tok bildene i forgårs. har også svart deg på pm :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 jeg har en 36 mod opel under en pressening på plenen.tror den er der enda? Kunne du sjekka stand på den? Kanskje noen bilder og? Så gammal bil er greit dimensjonert ang. ståltykkelse vil jeg tro, så kan ha klart seg noenlunde :) Jeg er opelmann, og kunne godt tenkt meg en så gammel en :hellothere: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasern Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Kunne du sjekka stand på den? Kanskje noen bilder og? Så gammal bil er greit dimensjonert ang. ståltykkelse vil jeg tro, så kan ha klart seg noenlunde :) Jeg er opelmann, og kunne godt tenkt meg en så gammel en :hellothere: den skal du få billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 bilene står i Gjerstad i Aust-Agder, tok bildene i forgårs. har også svart deg på pm :-) Supert ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr18 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 noen som hvet om noen forlatte vw?`helst noe "busser" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjerdal Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 noen som hvet om noen forlatte vw?`helst noe "busser" spørs hvor langt du kan reise for å hente.. men står en gammel Transporter eller noe i Undredal :P.. men vet ikke om den går xD Siter 1991 Nissan Primera GT 2007 Hyosung GT125 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg