volvolars Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Fant denne når jeg var på jobb i Kornsjø. Aner ikke hva slags bil det er. Noen her som vet? Dette er enten en Dodge Polara eller Plymouth Polara 62 mod, mest sansynligvis en 62 mod. - eksportmodell for taxi, - montert i Danmark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Utrolig morsomt å sitte å se på hva som finnes rundtomkring... Hadde man bare hatt penger og plass... Men fikk nesten sjokk da jeg gikk inn på linken til den utenlandske siden, og så en LAMBORGHINI MIURA råtne på rot!!! Disse bilene er jo rene kunstverkene! Eiern skulle fått bot :P Stå på gutta, mye morsomt som står bortgjemt. En jeg jobber med, begynte å lete på sin avdøde svenske svigerfars gård, og fant over 50 forskjellige kjøretøy stående, mest "vrak" da, siden de var overtatt fra en nedlagt skraphandler i nærheten... Men mye brukbare delebiler vil jeg tro, Saab V4 og Volvo var det mye av! :P Selv har fattern ingen veteraner stående, men vi har 3 Audi 80 fra rundt 1980 stående, og en ribba 4-dørs Ascona, pluss to noen-og-åtti Mitsubishi Galant... Og de blir nok sikkert stående til de bli veteraner! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Stod noen 69-70 pick up crowner på en gammel Viking Tomt på Tynset for noen år siden. Var der for ikke lenge siden og da så jeg ikke så mye til dem.. Står kansje noen igjen der om en kjører helt bort på plassen og titter bak løa.. Ellers så er det mange av oss som har en del Crowner privat som står og venter på fremtidlig skjebne.. Delebiler/opp-pussingsobjekter.. Ta gjerne kontakt på toyotacrownclubof@norway.online.no for kontakt og informasjon.. Hilsen Kurt. Det var forresten mine foreldre som hentet den pickup'en oppe i nord ! De står på Tynset enda, bare ikke på gamle Viking-tomta. Var og titta på dem i fjor. Han har dessuten masse Sedan Crown og:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter09 Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Dette er den beste tråden på bf noensinne Får vell ta noen bilder eg å:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 De står på Tynset enda, bare ikke på gamle Viking-tomta. Var og titta på dem i fjor. Han har dessuten masse Sedan Crown og:) står flere fine veteranbiler på tynset :happyhappy: Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
67Opel Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Er det noen som vet om en Admiral B? Trenger litt deler til prosjektet mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter09 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Opel Ascona: vw Transporter: Fant disse i bergensdistriktet her om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Er det noen som vet om en Admiral B? Trenger litt deler til prosjektet mitt sto en i Bø i Telemark og slang tidligere vet jeg...skal se når snøen forsvinner om den er der enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 sto en i Bø i Telemark og slang tidligere vet jeg...skal se når snøen forsvinner om den er der enda. ja den kom vel aldri helt frem til haugesund den... Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 hehe, nei, bare halvveis :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 ja den kom vel aldri helt frem til haugesund den... Nei, tror ikke det.....Den fikk jo frastjært motoren !!!!! (he,he) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gxlghia Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Fant denne Simca 1000 (?) Automatique hos Hellik Teigen (tlf: 32252713) ved Hokksund i går. Den ble levert til hogging for bare noen dager siden. Sikkert noen brukbare deler, men som vanlig gjelder det å være rask. Det blir nok presset rimelig fort.... :-( Skulle tro det var ganske uvanlig med automat i en slik bil? Siter __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 hva er det tatt bilde av på den siste?girkule? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gxlghia Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Det stemmer... Aner ikke hva som står der. Siter __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Fant 3 forlatte biler på fredag, kjedelig sak.. Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg