volvolars Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 En meget rusten, og kolisjons skadet Amazon hgv. 69 mod., som jeg fant på Stokkstad i Oslo. Bilen var på vei inn i pressa, MED hel og fin støtfanger bak !!!!! Så jeg demonterte denne og handlet den. Kjekt og ha til eventuelt senere prosjekter......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilboy Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Det er en ford thames varebil. Jeg vet ikke års.mod på den bilen er ikke mye å se på og nesten helt oppspist av rust. tror ikke den kommer på veien igjen:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galaxie Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Det er en ford thames varebil. Jeg vet ikke års.mod på den bilen er ikke mye å se på og nesten helt oppspist av rust. tror ikke den kommer på veien igjen:( Hvis du leser litt nøyere, står det skrevet at dette er en delebil så den kommer nok ikke på veien igjen nei. Det står også at det er en 1958 modell. ;-) Hentet 2 Anglia delebiler,pluss denne Thames`n for endel år siden. Den hadde da ligget på siden i 30 år og det tok 2 vintere i skogen hos meg før den kolapset. Rusten ja, men nyttig.Det var bla helt dashboard i den som jeg manglet. :-) Siter 1961 Ford Galaxie 1939 Ford Delivery ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladaking2105 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 bakakselen til den ford Thamesen lå bakom væggen. va der i høst Siter 1983 BMW E30 323i 2dr.1963 BMW 1800 1967 BMW 2000 1984 Mercedes S123 300d1982 Lada 2106 1600L1986 Lada 2105 1986 Lada 2121 Niva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Vet om en ca 56-58 Anglia på Rjukan. Har stått utendørs i ca 30 år. Sammen med noen Rekord P1 og P2 biler. En gammal DKV står det der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Versåsnill, ikke siter alle bildene :P blir så uoversiktelig! Men er utrolig gøy å lese her! Synest vrak hører til i naturen! Det er der de er pene, ikke som spiker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
145VOLGIRL Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Har en turkis volvo 145 "de luxus" innpakket av skrot! STått trygt siden den ble avskiltet i en av garasjene mine. Denne ønsker jeg ikke å selge, men skulle gjerne hatt tips om foretak/enkeltpersoner som driver med oppussing av veteranbiler?? Helst i Østfold. Ønsker å bevare bilen så original som mulig! Her på nabogården i Frekstad finnes det en rekke veteran biler som trenger oppussing: hvit volvo amazon, volvo 145 lastebil (står på jordet mitt), gml boble etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 er ikke så mange som driver med det, men dersom enebakk ikke blir for langt unna, så er http://www.otterbeckbil.no ganske flinke Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Er ikke litt av sjarmen med gamle biler og pusse opp selv da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Sneik meg innom en gammal skraphandler i indre Østfold. Fiat 600 på toppen? En boble og taket på en tidlig Polo? Peugeot 504? Den på toppen får noen andre gjette på! Nærmeste er vel ennå en Peugeot 504?, mens i bakgrunn ser man tydelig en 2CV og enser en boble foran Peugeoten. Veit det ikke er bil, men syntes den var litt artig. Merke og modell uvisst, men at den har stått der en stund tør jeg vedde på! Beklager litt dårlige bilder, men figuren som er ansvarlig for stedet er visst ganske så spesiell og ønsker ikke besøk på tomta noe jeg fikk inntrykk av da han kom kjørende... Også hadde jeg slippers som ikke var no særlig å tråkke gjennom skauen med. Men verdt det... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig89 Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hvor i indre Østfold er dette? ser kjent ut... hmmmm Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Litt usikker på denna? Er vel no gammalt japs... Stedet ligger i nærheten av Meieribyen. Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Kan det være en tidlig Renault Fuego? Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Audi 100 coupe, eller en Datsun, er min gjetning Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Er en Audi 100 S Coupe Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg