Mattis Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 *kremt*Berga fra "rustdøden"? Soory, men tror du kommer for sent.. Den er faktisk ikke så gal som den ser ut til... Det er ikke jeg som skal ha den, det er en fyr i nabo komunen som skal resaurere den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hehe... Audi 100 anyone?Men jada, skal ha cred for å prøve! Får du gjennomført prosjektet så blir det en konge bil! Den så bare veldig ihjelrusta ut, og bulkete osv.. Alle delene for å få bil av den fulgte også med den bla. fabriks nye forskjærmer, ny frontrute, støtfangere++ alt org volvo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Nordkjosbotn ca 7 mil utfor tromsø Jeg er fra Andselv. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Jeg er fra Andselv. Aaaahaaaaaaa. Den e på tur til bardu, en kar oppi der som ska restaurere den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Vet om en her i Nittedal som har pussa opp en som så værre ut en denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Det blir nok litt av en jobb. Har vage minner om den bilen der - eller en annen blå P1800. Tror ikke det var så mange av dem der oppe. Det eneste jeg husker var at jeg var ute og syklet og så stod det en slik bil på gamle Norol-stasjonen på Andselv som forlengst er revet. Jeg var ikke gamle karen og jeg husker at han som hadde bilen var så imponert over hva jeg kunne fortelle om den bilen, - jeg hadde også hørt fra noen andre voksne at det var "et helvete" å bytte framskjermer på sånn bil. Det var fordi de var helsveiset og at "plåten hadde så lett for å slå seg". Dette fikk jeg selvsagt fortalt han. :) Om det er den bilen så var det kanskje en fra Sørreisa-området som hadde den? Har dere noe historikk på bilen? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hehe Ja æ va likens sjøl å når æ va mindre.Trur den var kjøpt fra tromsø...færdikræsja, det er en av første årgang mao. engelsk-bygd. Men pr. dags dato vet jeg at det er ihværtfall 4 P1800 i området, så det kan jo være at den blåe du prate om eksistere enda, om det ikkje e den her.... Hilsen Nordkjosingen :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Er det du(mattis) som eier alle de bilene der den p1800 står?. Tok av en feil avkjøring en gang når jeg var og kjørte der, og kom over den plassen der. Det står jo mange fine biler der, syns huske det var flere amazoner,volvo 264, den p1800, 140er Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Nei det er ikke det, men jeg kjenner han godt han som eier di.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Får litt av en jobb og restaurere den P`n ja. Den "Herregårdsvogna" som står der er jo også værd å ta vare på. Jaggu ikke mange av disse igjen å se. Har skjønt det slik at disse er ettertraktet selv i Sverige. Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Får litt av en jobb og restaurere den P`n ja.Den "Herregårdsvogna" som står der er jo også værd å ta vare på. Jaggu ikke mange av disse igjen å se. Har skjønt det slik at disse er ettertraktet selv i Sverige. Ja han har nok arbeid ei stund på den P1800 en. Ja jeg er klar over det, at herregårdsvognene nesten er utrydda altså. Det er faktisk min far som har lakkert den en gang på 80-tallet. Det står to herregårdsvogner der, den jeg ikke har tatt bilde av har bare behov for et bakstell og lakk så er den god. Jeg får se når jeg er ferdig med de to 142 prosjektene om det kanskje blir herregårdsvogn på meg. Det er jo synd om de blir stående å ruste opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Kunne tenkt meg ei Amazon herregårdsvogn jeg og.. :) Pene biler! P1800 er gromt og! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Nei det er ikke det, men jeg kjenner han godt han som eier di.. Selger han unna skrotet sitt nå? Trodde bare han samla:) Står det ikke ei likvogn der og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galaxie Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Fant noen biler i helgen :-) 38-39 Ford Delivery Splitt boble Vauxhall og Opel Kaptain i bakgrunnen Nok en opel Kaptain Siter 1961 Ford Galaxie 1939 Ford Delivery ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201034 Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Bak bilverkstedet der "Lange flate ballær" ble spilt inn (Onsøy utenfor Fredrikstad) fant jeg denne bilen. Det er en 1976/1977 Renault 30 TS med 2.7 liters V6 under panseret. Tror nok ikke bilen er helt forlatt, og jeg håper noen tar seg av den. (Dårlige telefonbilder i mørket) Hei Knut. Vet du om denne fortsatt lever? Disse er stort sett borte pga rust. Skulle svært gjerne hjelpe til å redde den hvis den fortsatt finnes. Er fra 78-80 modell, sannsynligvis mot 80. 75-77 hadde andre dørhåndtak og etter 80 fikk den andre fangere enn de bilen har. Arnt (frankofil og benzofil) Siter 72 Renault 17TL x 2 84-87 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 x 6 89 Mercedes-Benz 190D 2.5 Turbo 01 Mercedes-Benz E270 CDI Avantgarde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg