Snutta Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Da var jeg igjennom alle sidene, har lyst til å kaste bort de ny 87mod bilene mine, og skaffe meg mange av disse som er rundt på denne tråden! :D Keep em' comin' boys n' girls. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201034 Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Har i lengre tid sett et par gamle biler langs veien jeg ferdes en del. Er det noen kyndige som kan fortelle hva slags bil den første er? Er dette et gammelt hjul fra Tredal-fabrikken som lager hengere? McGormick International traktor :) VW Boble. Hva slags årsmodell kan dette være?? Bilen er forøvrig klar for vinteren, med kjettinger :D Siter 72 Renault 17TL x 2 84-87 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 x 6 89 Mercedes-Benz 190D 2.5 Turbo 01 Mercedes-Benz E270 CDI Avantgarde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 den første liknet litt på en opel. kapitän eller kadett kanskje? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201034 Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 den første liknet litt på en opel.kapitän eller kadett kanskje? Enig i ditt utsagn, men tenkte mest Olympia. Men mulig mer Kadett fordi den er så liten. Siter 72 Renault 17TL x 2 84-87 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 x 6 89 Mercedes-Benz 190D 2.5 Turbo 01 Mercedes-Benz E270 CDI Avantgarde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Den første bilen er en Moskvitch 400, en russiskbygget Opel Kadett. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hva du ikke veit! Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 For mange år siden - da Bardufoss' store sønn (meg) var ute og syklet fant jeg en "hensatt" bil. Den var nok ikke veteran da, men har jo blitt det nå. Historien bak dette var at en litt småtørst soldat hadde bommet litt på veien tilbake til leiren tidlig en søndagsmorgen. Siden det var lite trafikk og bilen ikke direkte utgjorde noen hindring, ble den stående der et par dager før den forsvant. Litt morsomt - og det er jo en prestasjon å klare å kjøre 75? meter langs et autovern uten tilsynelatende å få noen skade på bilen... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 I dag da jeg var ute for å fotografere EN HEST !!!! kom jeg over denne bilen, en gammel Opel Kapitän som nok en eller annen tar vare på. Bilen har nok stått der veldig lenge uten å ha noe håp i sikte om å komme på veien igjen. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 den første liknet litt på en opel.kapitän eller kadett kanskje? Den første er enten en Opel Kadett. Eller en Moskvich, som produserte førkrigs modellen av Opel Kadett på lisens etter krigen. Gikk mange av disse i Norge på 50 tallet, da dette var en av de bilene du fikk kjøpt uten kjøpetilatelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Tror vi snakker 50 tallet her. Mer eksakt vet jeg ikke, da jeg ikke er noe boble ekspert. Tror vi snakker 50 tallet her. Mer eksakt vet jeg ikke, da jeg ikke er noe boble ekspert. Sikter da til den røde bobla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 I dag da jeg var ute for å fotografere EN HEST !!!! kom jeg over denne bilen, en gammel Opel Kapitän som nok en eller annen tar vare på.Bilen har nok stått der veldig lenge uten å ha noe håp i sikte om å komme på veien igjen. [xIMG]http://i122.photobucket.com/albums/o260/turboknut1/002.jpg[/img] [xIMG]http://i122.photobucket.com/albums/o260/turboknut1/003.jpg[/img] Aldri si aldri! I dag sa du? Hvor? Noe anelse om det er mulig å få kjøpt den?! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Sikter da til den røde bobla. 53-57 modell, uten å ha sett så nøye på den :) Er en ovalrute, kom vel i 52-53? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 FET Opel da :D Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Jepp, så skulle gjerne i hvertfall prøvd å gi den et nytt liv! :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 den røde bobla er nok en tidlig 50-taller ja. Den er nok også verdt en god del, ikke så mange igjen av de eldste boblene... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg