w201034 Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Var de utrolig rusta til å være 72 modell? Den var vel sånn sett ikke noe bedre enn den jeg la inn bilde av tidligere, men er nokså typsik på disse bilene. Siter 72 Renault 17TL x 2 84-87 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 x 6 89 Mercedes-Benz 190D 2.5 Turbo 01 Mercedes-Benz E270 CDI Avantgarde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsenroger Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Har ei 76 boble med flammer på sidene og en 51 hillman cab. Skal selge bobla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Her er en Volvo L430 65 mod. Denne skal jeg kvitte meg med nå. En kompis har fått den av meg. Men ikke hentet den enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Er foresten veldig lite nyttekjøretøy på denne tråden synes jeg. Ta bilder av dem også folkens ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Utrolig rusta den var. Forøvrig et kjent fenomen på eldre Renaulter. Denne R15 er nokså sikkert en 72 modell, da den har Renault emblemet på panseret. Ser også at den har det i grillen, men dette kom ikke før 73. Synes faktisk at Renault 15 er finere utsendemesig en Renault 17 egentlig........Er vel ikke noen som er enig men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Her er en Volvo L430 65 mod. Denne skal jeg kvitte meg med nå. En kompis har fått den av meg. Men ikke hentet den enda. Snakker vi B36 her? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Snakker vi B36 her? Nei, her snakker vi 4 sylyndret Perkins diesel motor. Er ikke 100% sikker på at årsmod. stemmer helt med det jeg sa. Mulig noe nyere en 65. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 På http://www.finn.no kan du få en lastebil - eller to gratis om man sjekker markedet og gis bort. Lå netopp en Bedford lastebil og en Volvo på siden der og de befant seg i Lier kommune. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15268043&sid=xz6cabny3Dl232469&WT.svl=Link Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laurenz Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Denne stå ved Bøn stajon i 2006 og står der sikkert enda. Hva det er vet andre sikkert bedre en meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 At bilen er Engelsk produsert er det ingen tvil om i alle fall....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201Robert Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 30-talls GMC lastebil fotografert på Nesodden Ford Mustang Cab fotografert på Nesodden. så artig!:D begge disse tilhørte min familie (Min far), Cab'en gjør enda :) Denne er under restaurering nå. pelt ned i biter og blir satt sammen igjen av en som kan det! :D Motoren startet etter første vridning på tenningen. og bilen har stått der i over 10 år! DET er kvalitet det! :D Og dette er sant, husker GODT hvordan den motoren låt med åpne headers liggende på en pall inne i verkstedhallen! Motoren stod et annet sted (i den lange låven vettu turboknut!) og ble tatt inn forrige vinter Vet at det jeg har quota er fra 2006, men følte jeg var nødt til å kommentere det! Og fikk greit hakaslepp når jeg kom over dette, ikke helt forventet! Siter Bmw 730ia 92, 732i 82, MB 300TE 92, Galant GLSI 2.0 4x4 89. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 så artig!:D begge disse tilhørte min familie (Min far), Cab'en gjør enda :) Er den cabben under restaurering, eller til salgs? For ille om den skal råtne der den står... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201Robert Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Er den cabben under restaurering, eller til salgs? For ille om den skal råtne der den står... Den er under restaurering, har ikke skjedd mye de siste årene pga. mangel på plass. Men bilen kommer til å rulle på veiene igjen en gang i fremtiden :) Siter Bmw 730ia 92, 732i 82, MB 300TE 92, Galant GLSI 2.0 4x4 89. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Håper det ja, og at det ikke er en av de "Jeg skal restaurere den en gang" prosjektene som råtner på rot ;) Har sett alt for mange eksempler på det Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg