volvolars Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Volvo slutta og lage "biler" i 1998. Etter det ble det for mye elektronikk og forhjulsdrift og drit...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hvordan kan ha la den bare stå der???? den har jo tilogmed riktig front! Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Hvordan kan ha la den bare stå der???? den har jo tilogmed riktig front! vi har ingen ledig garasjeplass. Akkurat nå står det 2 amazoner i garasjen som trenger oppmerksomhet :( Men når dem er ferdig skal jeg love deg at den her skal komme ut på veien igjen :D Jeg vet, den har t.o.m riktig front ja :D hehe, helsvart interiør oxo :D Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 hehe, sell den til meg istede du, jeg har garasjeplass;) Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 hehe, sell den til meg istede du, jeg har garasjeplass;) tror nok ikke det skjer gett.. hoho, far min har hatt den i sikkert 20 år nå:) hadde den ikke brent så hadde den sikkert gått på veien ennå :/ men den skal gjøre det igjen :) I promise :D Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baraka Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Denne står i skogen til en kompis av meg.. stått der hvertfall 25 år! Meget rustet! hehe er vel ingenting å ha på den lengre, alle karosserideler er ødelagt, motor mangler! Plukket med meg starteren, og den virka faktisk! :) Siter Håkon Arndal, mob: 47623778 '65 Amazon - '70 142 - '84 245 - '76 Carina - '69 164 - '73 142 - '76 Ascona B - '66 Bobble - '69 bobble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 er den 280'en hel i karosseriet? og hvor var dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 er den 280'en hel i karosseriet? og hvor var dette? den er ganske opprusta gett ;/ hehe, ellers hadde den nok blitt redda. står i halden :p Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Er helt klart det mest holdbare ja:) Ikke rart det er så mange volvo'er igjen vett ;D Bare se på f.eks Amazon, hvor mange er det ikke igjen av dem a? Bare går og går, må omtrent slå i stykker motoren med en slegge for at en b20 skl ta kvelden, hehe ;P Kan BMW/Mercedes folka skryte på seg det? Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NidNick Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Det der kan man jo gjøre med de fleste gamle biler fra 70-80 tall. Fordi det ikke er noe elektronikk på de gamle bilene er det ikke noe som skal stoppe motoren. Så lenge den har strøm og fuel skal den gå. Og sende en kule på den og "wow en dør går opp enda" og sette fyr på den å "wow motoren går enda rundt" å fylle den med vann og "wow motoren starter enda" Det blir for dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Det der kan man jo gjøre med de fleste gamle biler fra 70-80 tall. Fordi det ikke er noe elektronikk på de gamle bilene er det ikke noe som skal stoppe motoren. Så lenge den har strøm og fuel skal den gå.Og sende en kule på den og "wow en dør går opp enda" og sette fyr på den å "wow motoren går enda rundt" å fylle den med vann og "wow motoren starter enda" Det blir for dumt. De går også laaaaangt uten olje.. Har vært mange herjebiler her jeg bor, og INGEN har holdt lengre enn Mercedesene... Mercedes lagde de beste gamle bilene, det er ikke nødvendig å diskutere engang. Synd de ruster så jævlig :/ Og går man opp til 6er så bruker de like mye bensin som jagerfly. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Den diskusjonen av hva som går lengst og tåler mest juling av volvo og mercedes osv tar vel aldri slutt. Selv har jeg både gammel volvo med uslitelig b19 og gammel mercedes med uslitelig 2.5 femmerdiesel. Begge starter og går HVER gang man vrir på nøkkelen. Det var på sytti/åttitallet man kunne lage bilmotorer :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 (endret) haha, noe du skulle bevise? ;p det der var bare dumt.. hahahaha, herregud;p akkurat som ingen annen bil takler det liksom? Endret Mars 30, 2009 av alek_88 Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 (endret) De går også laaaaangt uten olje.. Har vært mange herjebiler her jeg bor, og INGEN har holdt lengre enn Mercedesene... Mercedes lagde de beste gamle bilene, det er ikke nødvendig å diskutere engang. Synd de ruster så jævlig :/ Og går man opp til 6er så bruker de like mye bensin som jagerfly. haha, for det gjør ikke en volvo mener du? dummaste argumente jeg har hørt;) og at du mener mercedesene holdt lengst på jordet kommer helt ann på hvordan bilen er brukt før.. det blir for dumt! ;) Endret Mars 30, 2009 av alek_88 Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Den diskusjonen av hva som går lengst og tåler mest juling av volvo og mercedes osv tar vel aldri slutt. Selv har jeg både gammel volvo med uslitelig b19 og gammel mercedes med uslitelig 2.5 femmerdiesel. Begge starter og går HVER gang man vrir på nøkkelen.Det var på sytti/åttitallet man kunne lage bilmotorer :D Så sant som sagt ;) Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg