masseyfaenskap Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 heima e da ein mini moris(står under pressening), vauxhall victor den e rå:P, Fiat 600 delvis rusta fra kvarandre:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 heima e da ein mini moris(står under pressening), vauxhall victor den e rå:P, Fiat 600 delvis rusta fra kvarandre:D:D få tatt noen bilder da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Japse Anders Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 fant denne idag: noen som veit hva det er for no? Hei! er ny på forumet i kveld, men jeg ser at ingen vet hva dette er, så jeg måtte bare registrere meg. Dette er en Fiat 1100 kassevogn fra 60 tallet. Ble også produsert som Neckar. Har et par Bilder av tilsvarende vrak/objekter jeg har sett de siste 10 årene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Hei! er ny på forumet i kveld, men jeg ser at ingen vet hva dette er, så jeg måtte bare registrere meg.Dette er en Fiat 1100 kassevogn fra 60 tallet. Ble også produsert som Neckar. Har et par Bilder av tilsvarende vrak/objekter jeg har sett de siste 10 årene. Der lurte vi deg!!! Seff visste vi alle hva slags bil dette var, vi ville bare at du skulle registrere deg. Velkommen! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Japse Anders, ser du har datsun 1200 i avatar bildet ditt, har du en eller? Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 NeonMuffler, hvor står denne? i Nærheten eller? Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Japse Anders Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Japse Anders, ser du har datsun 1200 i avatar bildet ditt, har du en eller? Jepp! Har 4 stk.+ div. andre japs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 står 3min unna meg faktisk, ved avkjøringa til E6 oslo på oppegård Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Japse Anders Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 hvorfor snakker folk her på forumet om å redde en gammel lada i det ene øyeblikket samtidig som man snakker om å putte i versting-motor i samme bilen i neste innlegg?Ja, det er selvsagt opp til alle å gjøre hva man vil med bilen sin, men når man samtidig snakker om at disse bilene har blitt så sjeldne osv, så mener jeg at bilen skal holdes original. Mulig jeg er litt originalfreak, sikkert mer enn de aller fleste herpå forumet, men min mening er at så fort man putter en annen motor, stereoanlegg osv inn i en klssiker, så er det ikke lenger en original, urørt bil. Virker som mange på dette forumt ikke klarer ser uten "breifelger og skamsenk" på bilene sine, og selv om det kan se kult ut på mange biler, bevarer det jo ikke bilene med deres opprinnelige utseende for kommende generasjoner. Kjempe enig med deg. Jeg er nok også en originalfreak, og mener faktisk mange av de blanke heldekkene hjulkapslene, særlig på 60/70 talls japsebiler er finere i form og utseende og tar seg bedre ut på mange av disse klassiske bilene enn glorete nymotens alufelger. He he, smak og behag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 En kompis av meg kom over en 1960-talls Ford Thames Freighter ved en tilfeldighet, det vi ser av den ser ikke så ille ut. Er disse sjeldne? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Jepp! Har 4 stk.+ div. andre japs... Du er vel sønnen til Svein Erik du da eller? Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 (endret) Kjempe enig med deg. Jeg er nok også en originalfreak, og mener faktisk mange av de blanke heldekkene hjulkapslene, særlig på 60/70 talls japsebiler er finere i form og utseende og tar seg bedre ut på mange av disse klassiske bilene enn glorete nymotens alufelger. He he, smak og behag Det viktigste er jo at disse bilene reddes! Om de så blir reddet av en som øsnker en uorginal motor eller senker den spiller vel liten rolle. Uten de som ønsker slikt ville mesteparten av disse bilene aldri blitt tatt vare på/reddet. Dessverre er det den "fy skam uorginale deler" mentaliteten som hindrer mange ungdommer å satse på en eldre klassiker. Istedenfor skrur de på 10-15 år gamle biler uten sjel etter min mening. Selv modifiserer jeg min MGB med moderne motor, hjuloppheng, stereo etc. Endret April 27, 2009 av Sonus Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 (endret) Det viktigste er jo at disse bilene reddes! Om de så blir reddet av en som øsnker en uorginal motore eller senker den spiller vel liten rolle. Uten de som ønsker slikt ville mesteparten av disse bilene aldri blitt tatt vare på/reddet. Dessverre er det den "fy skam uorginale deler" mentaliteten som hindrer mange ungdommer å satse på en eldre klassiker istedenfor skrur de på 10-15 år gamle biler uten sjel etter min mening. Selv modifiserer jeg min MGB med moderne motor, hjuloppheng, stereo etc. nettopp. jeg har sans for begge deler, originale fra sin tidsperiode med alt "riktig". Eller en i utgangspunktet original bil som blir forbedret med nyere drivlinje, oppheng, motor osv for å heve kjøregleden og bruken, utover å bruke den kun på søndager med finvær. jeg er imidlertid veldig tilhenger av at det som blir gjort med slike biler er reverserbart i fall en evnt ny eier skulle finne på å tilbakestille den til "dønn" original. og skjære/bredde i karroseriet og slikt er jeg ikke så veldig glad i.det er sikkert like mange meninger om dette som det er veteranbiler og velge i tipper jeg... men det var vel ikke dette tråden handlet om... Endret April 27, 2009 av 960T6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfetta76 Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Mer eller mindre forlatte smykker... Den øverste har alu karosseri... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Noen som kan finne årsmodell på denne, fant noe lignende men med seter som 61 modell, var disse vanlige her i landet. Står på halvslitte viking piggdekk som sikkert er like gamle som bilen. Motor? sto noe med 1,7 en plass, men syns det sto V4 også der, og dette er en R4 iallefall. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg