Actros 8x8 Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 (endret) Viss der interessant for nokon andre, så kan eg legge ut bilder av ein gammal Åkermann gravemaskin og ein gammal Drott Skid Shovel. Ingen av dei to maskinane blir brukt lenger. Endret Juli 9, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselmerc Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 hva er det inni garasjen? Peugeot 403 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Viss der interessant for nokon andre, så kan eg legge ut bilder av ein gammal Åkermann gravemaskin og ein gammal Drott Skid Loader. Ingen av dei to maskinane blir brukt lenger. Alt gammelt som har stått i skogen lenge har sin sjarm... kjør på! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 (endret) Viss der interessant for nokon andre, så kan eg legge ut bilder av ein gammal Åkermann gravemaskin og ein gammal Drott Skid Shovel. Ingen av dei to maskinane blir brukt lenger. Drott Skid Shovel. Det er nesten som ein bulldoser, men den har ein frontlaster. Den er plukkt. Det veks to små tre, gras og kvitkløvar i ramma der motoren var. Klikk på bildene for å sjå eit større bilde. Og så var det Åkermann gravemaskinen. Det er ein Åkermann H12B LC. Det ser ut som at nokon har begynt å plukke den også. Eg skal legge ut nokre bilder av nokre gamle forlatte lastebilar ein annan dag. Endret Juli 9, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannerud Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Finner stadig nye vrak når jeg går tur med bikkja... Noen som har noen utfyllende opplysninger om noen av disse? Siter 350SE 73 350SE 75 300TD 92 C200T 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselmerc Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 (endret) Den første er Ford Anglia, den siste er GMC. Hjullasteren er vel Michigan siden det står det på den:) Endret Juli 11, 2009 av dieselmerc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Den før GMC er en Scania. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostrider666 Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Noen som vet hva det her kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Noen som vet hva det her kan være? Tja, jeg vil gjette rester av en gammel bil;) hehe Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Tja, jeg vil gjette rester av en gammel bil;) hehe Der har vi et rod prosjekt ja :0 Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Japse Anders Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Den før GMC er en Scania. Den før GMC er en Volvo, He he. og den gamle før volvoen er en Fiat fra slutten av 30 tallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavr Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Dette bilde står ganske langt frem i denne tråden, og det var spørsmål om hva denne er bygd på, og det er en gresk bygget Fiat 127.. Jeg også tente på denne! Min "etterforskning" endte med at det er Fissore i Italia som bygget disse (også kjent for Magnum), og modellen het Fissore 127 Scout. Har ikke funnet noe om at de ble bygget i Hellas også, kan det være at de ble importert og solgt under navnet Amico? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavr Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Volkswagen K70 ser ut til å passe bra, ja. Lenge siden jeg har sett noe slikt på veien. Jeg tror ikke fiaten er en 124. Bilen på bildet hadde et frontparti som lignet mer på hva man kan se på bildet her: Alle 124 sports-kupeene jeg har sett har hatt doble, runde lykter. Litt oppklaring for de som lurte: Bilen på bildet er en Fiat 128 Coupe. Den fantes også med doble runde lykter Fiat 124 Coupe fantes i tre versjoner Den første -66 - 69 type AC med enkle, store lykter serie 2 het BC, og fikk doble lykter den tredje var altså CC 73 -75 hadde også doble lykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 (endret) Kva slags lastebil er dette? Det er ein 6x6. Tok bildene av lastebilen på Sinnes i Sirdalen. Infoplata på lasteplanet. Den lastaren på forrige side er ein Michigan. Dette er også ein Michigan. Det er Clark motor. Endret Juli 18, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselmerc Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Lastebilen er GMC fra ca 2.verdenskrig. Forsvaret solgte de ut på 80-tallet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg