TurboKnut Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Legger ved noen bilder jeg også som jeg har tatt i løpet av de siste årene. Opel Record 53 og 58 1971 Datsun 1200 Coupe Bilen underst er en 1978 Datsun 160J SSS Coupe (eneste som ble solgt ny i Norge) 1962 Datsun Bluebird 1962 Datsun Bluebird 1967 Prince Skyline A200GT-B (Gammel Nissan Skyline) 1936 Chevrolet 1966 Datsun Fairlady 1600 Roadster 1958 (?) Fiat 1100 Nissan Presiden (UTROLIG sjeldne biler som bare ble solgt til Ambassader og Regjeringer) Amerikansk Kranbil med enkelt førerhus (1945 Beiderman med Michigan Kran (laget i 215 ex) 1963 Skoda Octavia Touring Sport 1963 Skoda Octavia Touring Sport Et par av bilene har jeg berget (den tofargede stasjonsvogna og 36'Chevrolet'n) Skoda Octavia'n fra 63 var en veldig sjelden utgave (TS) med to forgassere og veldig spesielle hjulkapsler. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Fleip eller fakta!???!??!?!!!??!?!?!??Regner med det finnes enda. Jeg var der for 10-12 år siden, men jeg husker ikke akkurat hvor. Mener vi gikk fra Opel forhandleren på Elverum. Skal se om jeg finner igjen noen bilder. Sto bl.a en Kadett C Coupe 1200 med 36000(?) km på meteret der Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-261 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Regner med det finnes enda. Jeg var der for 10-12 år siden, men jeg husker ikke akkurat hvor. Mener vi gikk fra Opel forhandleren på Elverum. Skal se om jeg finner igjen noen bilder. Sto bl.a en Kadett C Coupe 1200 med 36000(?) km på meteret der Kult, vet du om det er muligheter for å få kjøpt noe der? Siter http://Http://www.HotRods.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Finnes er gammel skrotnisse ikke langt fra der jeg bor, han samler på alt mulig, men er mest av gamle busser og lastebiler. Kommunen der jeg bor har ryddet der et par ganger,men han skaffer seg nytt rett etterpå. Han bor i en gammet fryseskap til en lastebil, da huset han har på tomta brant opp en gang på 80 tallet. Ligger 3-4km fra Sandnes sentrum,på Malmheim. Vis folk fra distriktet vet hvor det er, kan ikke noen ta bilder, da jeg ikke har digitalkamera. : http://www.tauboll.no/Rt-1979-1279.pdf Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 TurboKnut, folka på hoodride.com lurer på om du har en verson med høy oppløsning av dette bildet: Samma gjør jeg, kult bilde :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Huff, jeg er sinnsykt svak for Datsun Fairlady roadster. en kompis har en som forhåpentligvis blir 110% strøken, påbegynt objekt. gleder meg til den er på veien gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Kult, vet du om det er muligheter for å få kjøpt noe der?Det var ikke det da, aner ikke hvordan ståa er i dag Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 TurboKnut, folka på hoodride.com lurer på om du har en verson med høy oppløsning av dette bildet: Samma gjør jeg, kult bilde :) Nei dessverre - det er et papirbilde 10x15 cm som jeg har tatt bilde av med digitalkamera. Kan muligens få det scannet og blåst opp i størrelse (men jeg har ikke scanner) Bildet er 8-9 år gammelt, og "skyggen" på toppen er faktisk hånda min som jeg holdt over linsen for at det ikke skulle bli solrefleks på bildet (altså "tabbe" fra min side). Bildet er tatt i Råde i Østfold og jeg kan muligens få tatt en tur dit igjen en dag for å se om bilen eksisterer og busken blitt enda større. Jeg har også noen andre bilder bilder av VW's fra den skroten der bilene stod stablet oppå hverandre. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 kult, kom med bildene ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-istenZZ Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 http://i58.photobucket.com/albums/g258/turboknut/Chev02.jpg Min Godegammle Pensjonist Nabo har et eksemplar av denne i strøøøken versjon i garasjen sin.. kan huske han har stått å gnukket å skrudd på den siden jeg var 3-4 år. Drit tøff bil! Siter 2004 - Chevrolet Tahoe 1992 - BMW E36 Turbo Drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Da har jeg gått igjennom noen av de mange 10-tusen bilbildene jeg har. Her kommer et lite utvalg av bilder av diverse forlatte biler som jeg har tatt når jeg har vært ute på "foto-safariene" mine. Nytt møter gammelt (det er for det meste fra dette området en liten times kjøring inn i skogen fra Sarpsborg de fleste bildene kommer fra denne gangen. Har tatt bilde med digitalkamera av papirbilder, så noe blur kvalitet på enkelte av dem. Denne "hemmelige" plassen inneholder noen hundre biler.). Vet ikke helt hva dette er... 2ganger Ford Corsair (1962) Simca 1000 på toppen av en Boble. Simcan har hekkmotor, og vekta av bakenden på bilen har fått den til å knekke sammen etterhvert som rusta har spist seg innover i karosseriet. 50-talls Studebaker Champion med godt rustne bakskjermer. Veldig tidlig Volvo Duett (merk bakskjermene !!!!!!!!). Saab 92 som bare ventet på at noen skulle berge den. Nesten ikke spor av lakk igjen, overflaterust over alt men ingen hull. På området renner det en liten bekk, og som bro over denne har man brukt bunnplaten til en VW Boble. En annen boble.... Pontiac?? Simca Aronde HVEM kunne ikke ønske seg et lite rødt hus på landet???? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 I det røde huset bor to brødre som livnærte seg av å kjøpe biler som de skulle selge igjen, evt selge deler fra. Men plutselig tok livet en sving og bilene (og tiden) ble stående igjen. Dette er LAAANGT fra allfarvei, og kommunen har bedt om at alle bilene skal fjernes. Det har ikke den ene gjenlevende broren "akseptert" og bilene ble stående. Kommunen har heller ikke råd til å få fjernet bilene siden det vil koste millioner av kroner å rydde opp i dette området og få fjernet bilene,- dels på grunn av at de står så utrolig langt fra folk, pluss at det har vokst mange busker opp slik at det vil være umulig for maskiner å få hentet bilene fra der de står uten å måtte sage ned en halv skog. DKW 3=6 Buske som vokser opp mellom skjerm/støtfanger. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Standard Vanguard stasjonsvogn Rekord på toppen av Standard Vanguard igjen Standard Vanguard igjen Wolseley MG med grill i rustfritt stål (var nesten helt som ny). MG En haug med "kjøttboller" (Austin A30/A35) har tatt overhaling. Noen Fiat 600'er Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 1965 Ford Taunus 12M P4 trenger polering. En litt eldre 17M trenger også rubbing 1955 Ford Consul. Ford Cortina MK1 med gjennomrustne støtdempertårn. 1957 Opel Olympia Rekord Et tre vokser tvers igjennom døra på en Citroen Padde. Gammel Volvo "Sugge" - eller var det en 40-talls amerikaner?? Husker ikke. Her mangler bare Greengrass fra Aidensfield, - Morris lastebilen hans står klar. 50-talls BMW Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg