Jon Arne Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 En plass laaangt inne i Trøndelags-skogen står denne: Etter det jeg vet tror jeg dette er en Hillman Super Minx.. En plass på midten av 1960-tallet:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Den der så no veldig bra ut, egentlig. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunkyHunk Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Det der er en 1965 eller 1966 Hillman Superminx. Synd at slike biler blir satt bort desverre. Det er biler fra en glemt tid. Jeg har en slik som trenger nytt hjem, en 1964 modell. Det er en del rust i dørken, ellers så starter den og går som en litt ujustert klokke. Morsom bil :) Siter '66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio. "Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunkyHunk Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 (endret) Her er min nyeset bil i samlinga. Sto forlatt i en garasje,Hvor den har stått siden tidlig 80 tallet. Bilen har ikke hvert på veien siden 1965. Bilen er en 1949 Morris Minor Lowlight!! [xIMG]http://i30.photobucket.com/albums/c342/naadeslaus/MorrisMinorMM001.jpg[/img] [xIMG]http://i30.photobucket.com/albums/c342/naadeslaus/MorrisMinorMM002.jpg[/img] [xIMG]http://i30.photobucket.com/albums/c342/naadeslaus/MorrisMinorMM007.jpg[/img] [xIMG]http://i30.photobucket.com/albums/c342/naadeslaus/MorrisMinorMM005.jpg[/img] Søt morris ja :) En kompis av meg har en morris fra 30/40-tallet stående i deler inne på låven sin. Jeg kan ta bilder av den å legge ut hvis du er interessert? Endret September 1, 2009 av FunkyHunk skrivefeil Siter '66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio. "Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Søt morris ja :)En kompis av meg har en morris fra 30/40-tallet stående i deler inne på låven sin. Jeg kan ta bilder av den å legge ut hvis du er interessert? Er enkelte her som har lite og gjøre om dagen skjønner jeg. Pass på og ikke skriv noe feil folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunkyHunk Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Er enkelte her som har lite og gjøre om dagen skjønner jeg. Pass på og ikke skriv noe feil folkens. Tror det er kun du som har lite å gjøre når du kommenterer på et innlegg som ikke er noe galt med. Siter '66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio. "Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Tror det er kun du som har lite å gjøre når du kommenterer på et innlegg som ikke er noe galt med. Fikk ikke med hele teksten. Derfor forsvant poenget mitt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorrisMinor Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Søt morris ja :)En kompis av meg har en morris fra 30/40-tallet stående i deler inne på låven sin. Jeg kan ta bilder av den å legge ut hvis du er interessert? Ja gjør gjerne det. Alltids spennende å sjå gamle Morriser Siter Stolt eier av: 1949,1953,1953,1953,1954,1959 og 1963 mod Morris Minor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Fikk ikke med hele teksten. Derfor forsvant poenget mitt.... og poenget var..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Den der så no veldig bra ut, egentlig. Ja,den ser veldig bra ut. Ingen tvil om at Hillman'en kunne vært reddet. Skal ringe barnebarna til eieren(som er død) å spørre om det går ann å få til en handel:popcorn Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Ja,den ser veldig bra ut.Ingen tvil om at Hillman'en kunne vært reddet. Skal ringe barnebarna til eieren(som er død) å spørre om det går ann å få til en handel:popcorn jøss den var nesten litt skumel. hadde ikke vært forundret om dere hadde funnet liket til en russisk mafiaboss i bagasjeromet. trenger kun et nytt batteri i fra biltema den å litt:polish: så blir den fin. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 (endret) Da har endelig noen vært nede å knipset bilder fra den legendariske jordkjelleren i Elverum :D:D:D http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=129113&start=0 Endret September 16, 2009 av 0ddis Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 synes det var kun halvgamelt dritt. men ka vet eg som er en vw mann. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Noen liker gamle klassikere, andre liker skrævende utrangerte konebiler :) Endelig kom det bilder fra denne kjelleren, har fundert på hva som stod nedi der siden jeg hørte om den for noen år tilbake! :) Hadde vært drømmekult å bare få gå rundt og kikke litt selv! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 utrolig...blir gjerne med for å se med egne øyne på den samlingen der :) og kjøper gjerne den scooteren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg