Actros 8x8 Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 (endret) Brøyt X50. Denne gravemaskinen er lagt i Norge. Åkermann H12B LC. Endret Oktober 25, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamsedk Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Denne er knap så forladt, hentet af mig sidste år efter 40 år i en lade Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamsedk Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Den her henter jeg næste sommer, den har stået siden 1968 på samme sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tistlo Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Du får ta dei med til Norge, så kjøper eg dei, eg! :) Siter - Ein haug med luftkjølt VW, på veg mot ei bedre framtid sakte men sikkert. intrisert i tips om gammal vw i skog og mark etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Er det noen som vet om det eksisterer noen av di 600 boblene med hakakors emblen? Di ble delt ut til Nazister før krigen ingen ble solgt gjennom forhandere. Hadde vært moro å vist om noen overlevde. Etter disse bilene ble fabrikken brukt til å lage kubel en militær "jeep" av boble deler og noe som så ut som et badekar med fire hjul og propell. Etter krigen satte Amerikanerne igang fabrikken til sivil produksjon og di første boblene kom ut til vanlige folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tistlo Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Er det noen som vet om det eksisterer noen av di 600 boblene med hakakors emblen? Di ble delt ut til Nazister før krigen ingen ble solgt gjennom forhandere. Hadde vært moro å vist om noen overlevde. Etter disse bilene ble fabrikken brukt til å lage kubel en militær "jeep" av boble deler og noe som så ut som et badekar med fire hjul og propell. Etter krigen satte Amerikanerne igang fabrikken til sivil produksjon og di første boblene kom ut til vanlige folk. Du har nok bomma litt på historien, men du tenker nok på KDF-bobla? Den var tysk propaganda.. men kobl ikkje det opp med nazister. Etter krigen satt Britene igang fabrikken til sivil produksjon. Badekar = Schwimwagen/ VW type 166 Du finn meir info på http://www.vwnorge.no Siter - Ein haug med luftkjølt VW, på veg mot ei bedre framtid sakte men sikkert. intrisert i tips om gammal vw i skog og mark etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 jupp, swimvagen og Kübelvagen var to forskjellige biler... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamsedk Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Tistlo: Mon ikke jeg selv kommer til at fixa den, ellers skal jeg nok gi dig besked. den blå har jeg mange flere billeder på, men de er for store til at poste her. Den har 55-61 baglygter og batwingrat... det skulle være en februar 55 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamsedk Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Schwimmwagen= amfibie bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
737261Blabla Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Huff må si det at etter å ha lest alle disse sidene sitter jeg igjen med en klump i halsen.. Har aldri tenkt på det slik før ang forlatte biler.. Men jeg veit om ganske så mange som står rundt forbi, gamle saab`er, en capri, noen dodge, buick, og hilmann.. Jeg skal førstkommende helg rett ut på tokt, for bilder og evt se om der er muligheten for å få noen med seg hjem og sette de inn i hus.. Om det er noen som veit om noen i Telemark, tenker helst da på eldre Ford, så gi meg GJERNE beskjed.. Jeg har nok av innendørs lagringsplass, og er villig til å gi en del biler tak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Kult! Må nesten slenge ut bilder av den forlatte Capri'en iallefall! hadde vært stilig å sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gxlghia Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Fiat 1100 hos Hellik Teigen i Hokksund, sent oktober 2009: Siter __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Dette er enda nærmere Borås, ikke veteranbiler men stått ei stund ser det ut som. Hvor i i nærhten av Borås sånn ca? Fikk en veldig trang til Styling på merca mi ;P Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Et vrak från Danmark du kaller ikke det der for vrak vettu ;) hvem er det som slenger fra seg en 69' camaro a? :S Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estoraa Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 heisann i søndagen. Vet du av en fordeler til b20/b18? Svigersønn restauerer en eldre hvor det står feil fordeler...morsomt prosjekt som skal bli firmabil til snekkerfirma. Er ikke tot oppdatert, men han søker som sagt etter fordeler som går til volvo b20/b18 håper å høre fra deg Mnh Elisabeth Dersom du ønsker/kan, er samboer Morten mere informert og har mere kunnskap, tilgjenngelig på 41636032. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg