slitenvolvo Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Kan ikke tenke meg at det er noe gøy å kjøre med en visker midt i frontruta. Sikkert ikke så populært hos BT heller, men hva gjør man ikke for utseendets skyld... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hvis du absolutt må mekke en slik monovisker, kan du vel bygge om en mercedes visker eller noe.. Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hvis du absolutt må mekke en slik monovisker, kan du vel bygge om en mercedes visker eller noe.. Har vudert det. Men lurte på om det ble solgt for 740. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Kan ikke tenke meg at det er noe gøy å kjøre med en visker midt i frontruta. Sikkert ikke så populært hos BT heller, men hva gjør man ikke for utseendets skyld... He he, for utseendets skyld hadde nok jeg forholdt meg fullstendig passiv på dette punktet... Så det var i grunnen derfor jeg lurte på om det fantes noe spesielt "poeng". Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hvis du absolutt må mekke en slik monovisker, kan du vel bygge om en mercedes visker eller noe.. det er nok enda mer jobb, samt mercedesviskerene er dyre og de har svakheter. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Da Butcher: Du ville mekka av di orginale ? Har ikke sett så mye på det orginale greierne..men fikk lyst på når jeg så det bilde:) Er vel noen timers arbeid regner jeg med.. Må vel ha nytt rele å arm i første omgang.. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg