Gå til innhold

Øyelokk, sota lykter, sota ruter....

Ranger emnet

Ghostdriver

Anbefalte innlegg

Heloys!!

Sorry mange poster men vil bare at dere skal finne fram....

si ifra om dette ikke er bra......

Men, men så til topicen!

Vil jo at gromkjærra mi skal bli grom hehe.

Derfor vil jeg døtte på litt snacks, første jeg tenkte på var å kjøpe sota baklykter, men dem koster jo faen meg 2000 kr på NBS! Er det vært det? Eller skal jeg kjøpe sprittusj på rema 1000 for 5 spenn liksom hehe... Synspunkter takk..... :D

Hører også med til historien at først tenkte jeg å bruke ca. 40000-50000 kr på snacks til bilen, men begynner å tenke faen heller liksom!! ER JO FAEN MEG EN 82 MOD!!! SELV OM JEG BRENNER OG ALLTID HAR BRENT FOR GOLF 1!!!!!!!! De linjene danker ut 2'ern, 3'ern og 4'ern så JÆVELIG!!!! HEHE Neida digger 2'ern også men den kommer faen meg på andreplass hehe NO OFFENCE GUTTA!

Så var det soting av ruter vil jo at golfen (dette gjelder også lyktene...) skal se mest mulig ordentlig ut derfor begynte jeg å tenke skal jeg la et firma gjøre jobben... hehe 2000 kr tar dem for de tre bakre rutene om jeg kommer med dem løse..... Eller skal jeg gjøre det selv å risikere at det kommer til å likne litt på rutene til Ali Kebab sin Lada hehe?? Utstyret i seg selv kommer jo nesten på 1000 lappen gjør det ikke?? Og en ting til har jo rød golf og den passer jo jævli bra til sort, derfor tenkte jeg hvorfor ikke slenge på den mørkeste filmen men er det bedre med litt innsyn el.??? Synspunkter....

Så var det øyelokket eller "grillspoiler", har fra før 4 lykter med svart emblem og GTI på grillen :D Og rød list, og må jo seff ha meg grillspoiler, men ingen selger jo disse nye??? I så fall hvem?? Eller er det noen av dere som har en slengenes???

VW GOLF 1.8 GTI MK1 82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sot rutene selv du, bare ta ut side rutene bak og bak ruta di, kjøp deg film på torshov koster vel ca 200 for ei pakke kjøper du 2 så kan du feile litt, et lite tips er og begynne med de små side rutene da det er verre og feile på bak ruta da du vil bruke mye sotings film der..

for 2000 kr (som egentlig ikke var så ille.. ) så kan du bruke mye sotings film.. og du klarer og få det bra med mye såpe vann og nal.. jeg personlig syns den mørkeste filmen 4% er direkte jalla.. men som du sier passer svart jævli bra på rød bil.. men hvorfor ikke 24% bak? og så 4% ell 24% foran også?

hvis jeg var deg ville jeg heller brukt pengene på proff soting på rutene foran for da kan du få papir på det..hvis du skjønner

bytt nå heller til grill med 2 lykter å få på grill list :) mye penere spør du meg.

og på lyktene kan du jo bare bruke en vanlig sotings spray jeg brukte rød "tonings" spray på mine bak lykter.. ikke helt lovelig men mange som gjør det og det ser bra ut :) lykke til med prosjektet ditt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider