Ironside Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Lurer på hvilken alarm jeg bør velge? Vet det er mye "fint" med både fjernstart og det ene og det andre på QXL og lignende steder, men jeg tror ikke dette er det mest kurante... noen som har erfaringer? Har kikket på DEFA sin http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=368 Er dette ei grei pakke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ironside Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 :bump Ingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 :bump Ingen?? Jeg har montert ett par defa-alarmer og dem er kurante og enkle og forstå.. Var i en stor bilradio-alarm sjappe i oslo forleden og kom til og spørre han som jobba der om hva som var best med tanke på levetid og lite feil, svaret ble: Helt klart DEFA.... Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Skal du slippe egenandel på forsikringa(kasko), så må du jo bare kjøpe Defa, er jo eneste som er forsikringsgodkjent(FG). Har en annen type selv, men kommer helt klart til å velge Defa neste gang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Bosch er vel også FG-godkjent, hvis jeg ikke tar feil... Også har de et merke på bilradiospesialisten(husker ikke hva det heter) som visstnok skal være bra Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 forsikringsselskapene spør bare om det er alarm selv om det egentlig må være fg gokjennt. er ikke så farlig om det ikke er det. blir aldri noen sak om det. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 forsikringsselskapene spør bare om det er alarm selv om det egentlig må være fg gokjennt. er ikke så farlig om det ikke er det. blir aldri noen sak om det. De ber deg gjerne om å fakse inn monteringsgodkjenningen fra en FG godkjent forhandler i etterkant da, når du har en sak. Det ikke noe problem å juge om det når man tegner forsikringa, det er når den skal evt brukes at du kan få problemene. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 det har jeg aldri opplevd, men det er vel mulig. har kansje noe med kundeforhold å gjøre. om man er ny så kansje man må ha papirer. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 det har jeg aldri opplevd, men det er vel mulig. har kansje noe med kundeforhold å gjøre. om man er ny så kansje man må ha papirer. Jeg er 32 år nå og har hatt biler med alarm registrert på meg siden jeg var 18. så jeg har jo vært kunde noen år. Hver gang jeg bytter bil/selskap så spør jeg om de skal ha godkjenningspapirene, og de svarer de skal ha dem i etterkant av en evt sak. Har ikke behøvd dem ennå da, heldigvis. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg