Vomaz Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Jeg fikk vite i dag at jeg skal nedover :p Med en kompis og den lille radiobilen hans.. 1.1 Fiesta med 1.6 motor i :p haha Men stiller med kamera og uten bil selv though :/ er det mange i mosjøen som har byttet motorer i fiesta?? vet om 3-4 stk som har jort noe slikt.. :well hehe:driving Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 jeg skal nedover med vogna mi på lørdag og søndag..men jeg parkerer på jobben å går bort..kjekt å ha jobben siden av :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 er det mange i mosjøen som har byttet motorer i fiesta?? vet om 3-4 stk som har jort noe slikt.. :well hehe:driving Haha, vel, Thomas Jacobsen har jo, og nå Stian Ånes. Er sikkert flere også. Men så er det 1.1 motor i den, og enkelt å bytte til større, så det er ikke rart... MEN, stian sin tok kveld på vei ut av garasjen hans, så det ble til at vi tok gode gamle goførtien min nedover :driving Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Når vi var på tur til Våler igår ble det kjøpt inn pølser og tilbehør som det var meninga vi skulle grille i en buss i depoet, men når vi kom fram gikk vi fra pølsestyret i bilen og orka ikke å gå å hente det etterpå. Når vi stoppa for å fylle bensin på Myklegard kom vi på at det var synd på pølsene som lå der, dem måtte jo nesten spises opp. Vi ble enig om at engangsgrill tok for lang tid, så jeg sa bare "pop up the hood". Da var vi igang. Mye folk som så rart på oss og lo, men sånn er det med et par trøndere på tur. Vi holdt et helvettes show utom stasjonen der. hehe Grillen er en Saab 9000 Turbo på ca 122kW, det må da holde til å få varm pølsene? Batteriet funka godt som hylle t sennep å ketchup. Veldig praktisk alu-folie holder. Pølsa passa som hånd i hanske bak viskern! Selvsagt er ikke desserten glemt. En brukerdose pølse til steking og noen brød til tining. 3000r/min fant vi ut at var det ideelle pølsesteketurtallet. Vi har jo selvsagt med oss kokk på tur! Kokkens egen pølseholder var jo også meg! hehe Vi hadde også et godt gammeldags grillspyd også, det ble brukt til å ehhh... stille ut pølsa? Nå skal det bli godt med mat! Sultne guttæær!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 -Åssen smakte pølsene? Var grillen av grei nok kvalitet? :P Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Smakte pølse av dem, den som satt på 4-5 mil var litt brent på ene sida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hehe, det var vel sannsynligvis dagens varmeste også eller hva sier du Torgeir? :P Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 haha geniale pølsekokker. hehe ingen som har bilder fra våler `???? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Bilder skal bli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 det gikk fort hehe så bra ut det.. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 dæven for et Greenfilter da man.. MANDIG! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 i følge gatebil.no ville fyll ikke bli tolerert og personen vil bli bortvist... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Apropos den drikkinga: De solgte øl i hallen ved verkstedet, og som jeg kunne se(edru hele treffet) sto det ikke noe sted at man måtte drikke den inne i hallen der. To av vaktene begynte også å krangle om hvorvidt kompisen min fikk ta den med seg over området og til campen, eller om han måtte tømme den ut. Det endte for øvrig med at han fikk beholde ølen, da han faktisk hadde kjøpt den på stedet... cheers Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locos Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 bilsport å drekking hører ikke sammen. drekka kan du gjøra på festen etter at kjøringa er over.. hadde du likt at folk rava rundt bilen din med flasker og var drita fulle.. tenk litt da mennesker.. er en fest på kvelden til det der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 bilsport å drekking hører ikke sammen. drekka kan du gjøra på festen etter at kjøringa er over.. hadde du likt at folk rava rundt bilen din med flasker og var drita fulle.. tenk litt da mennesker.. er en fest på kvelden til det der.. Enig enig.. Anyways, våler var helt enormt. :D Og heldigvis skal jeg inn i hæren 22. juli, så det blir rudskogen også :D Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg