Mambo Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 sorry mac.. tlf gikk tom from strøm akkurat når jeg snakka med deg.. ARGhH!! og ikke fikk jeg avløsning fra vakta mi heller blei stående å fylle enda en parkeringsplass :S ps.. mye grym kjøring på banen. så ikke alle bilene på lørdagen men fredag og søndag så jeg alt ;) toyo: kjørte på søndag? bilen din har litt små sykdommer etter hva jeg kan se etter å ha sett på banekjøring med deg hele søndagen ;) og en PS til.. til for svar på den fylle saken. møkkfylla skulle og blei ikke tolerert han gutten der kom dit og sovna så han gjorde ingen noe vondt ;) de fleste som var for fulle fikk beskjed om å gå bort på campen å tørke litt Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 var pent treff med mange som fikk bulka og kræsja, hørte jeg ;) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 jada.. 2stk taka en s14 og en bmw(er ikke sikker på resten) en sørli240'n og bmw'n til jørdal krasja litt. bakendene på begge delene måtte dras ut igjen for videre kjøring :D litt anna småbuling også... bla.. imsa audien og rs500.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Good.. :) Selv om bilen min sto på campen damndamn Jaja.. Var det noen av dere som la merke til en rimelig stor stein som lå i veien ca 2 mil fra våler? Vi kom kjørende med to biler, volvoen min og en BMW showcar(den blanke som sto ved Dahlbäck-teltet), og jeg kom først. Han som kom med BWM'n hadde 3 cm klaring over bakken og fikk steinen rett i fronten. Bilen var kommet ut av boksen dagen før, og kjørt rett nedover. Frontleppa ble slått hull i, samt at et sidedeksel fikk store problemer. Vi hadde kjørt 73/75 mil uten trøbbel, og så skjedde det... Det var to unger som hadde lagt steinen der, og vi fikk tak i dem til slutt, men vær obs når dere er ute og kjører... Neste gang er kanskje steinen enda større :/ Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg