EverY1 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Her om dagen kom bilene mine fra Japan :) http://www.hlj.com kan anbefales. Tenkte jeg skulle begynne med Merca, den vil bli veldig simpel siden det er min første bil på lenge. Link: http://www.hlj.com/product/FUJ12243 Beholder svart fargen, da jeg synes den gjør seg i svart, har begynt å lakkere kaliperene røde. Ikke forvent kjempe fremgang med det første :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Legger ut et par bilder, fortsatt WIP. Bilen, karosseri satt opp på ramme, med hjul montert. Fronten, legg merke til rød kaliper, selv om jeg ikke hadde planer om så mye detaljer blir det litt. lett å rive seg med :D Har og lakkert eksosanlegget under, ble ikke noe særlig bra. Brukte feil sølvfarge.... men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 har venta på pakken min LENGE fra HLJ jeg :( Bestilte samme bilen selv :) Hvordan er den å bygge? Mye Detaljer? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 har venta på pakken min LENGE fra HLJ jeg :( Bestilte samme bilen selv :)Hvordan er den å bygge? Mye Detaljer? Jeg fikk mine to sett etter ca 14 dager, etter at jeg hadde sendt bestillinga, plutselig var en eks kollega på døra med den :) Jeg synes den er lett å sette sammen, nesten litt skuffa hehe. Eneste er jo alt med farger da om man vil ha mer detaljer enn hva tegninga sier. Det følger og med mer deler enn det man skal bruke av en grunn. Tegninga sier: "unuse this parts" og merka mange, men jeg kommer til å bruke de av de som passer og jeg liker bedre. Er dobbelt med ratt, spoiler og speil bla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 oki :) er vel for å "style" selv det da? :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 @Viper_TsX: Regner med at de har laget en Racing og en gateversjon og at så masse er likt, at de bare støper opp alt i et. Om du forstår, slik at de slipper å lage to pakker for to biler som nesten er identiske. Om bilen; har kommet ganske mye lenger, fått på de decalene jeg vil. Mangler bare på baksetene. Malte og grillen, angrer på at jeg ikke tok meg tid til å maskere og lakkere. Fikk sølt litt. Skal prøve å få lagt ut bilde når jeg kommer fra jobb i natt eller imorra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 det må du gjøre :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Lovet bilder, kommer et her. Har prøvd å frihånd male grillen i sølv, samme med reflektorene. Er ikke fornøyd. Skal se om det kommer fler bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ka det koste sånn ca i frakt fra http://www.hlj.com til norge? Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ka det koste sånn ca i frakt fra http://www.hlj.com til norge? To biler og frakt på de kom vel på ca 600 med EMS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 mhm 300 kr pr bil.. ekke det litt dyrt? Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 derfor lønner det seg å bestille mere,jeg bestilte 4 biler,og endel annet,det kom på ca 1000kr ink frakt,men + mva men det er jo ikke så mye å velge imellom i norske butikker. men kommer jo selvsagt hva slags sett du bestiller,får jo sett som koster 50 kr på hlj,og du kan velge billigere frakt Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 To biler og frakt på de kom vel på ca 600 med EMS Gutt som bomma, kan nesten halvere den prisen, 341,- Dobbel sjekka fakturaen nå.... 6100 yen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hørtes jo bedre ut det... Når du bestille der ifra.. betaler du med paypal heller? Nice Mb føresten... Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hørtes jo bedre ut det... Når du bestille der ifra.. betaler du med paypal heller? Nice Mb føresten... Jeg brukte Visa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg