beemerworld Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 visa på hlj er 100% safe... trur aldri jeg har hørt om noen som har blitt svindla... men jeg har nå tenkt meg en tur til japan til høsten og da drar jeg med tom koffert .... skal surfe litt å finne noen hobby butikker i tokyo... for å si det sånn så skal jeg dra med en stoor koffert som er tom... hehe . eller kjøpe meg en bag til klæra mine... skal ihverfall finne på noe lurt .... er det forresten noen bra butikker som har byggesett i hedmark/oppland området for tiden eller Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Da er bilen ferdig, husk på at dette er første bilen i "voksen alder" og den første på sikert6-7 år Noen bilder: Det som er litt gøy er at jeg får kombinert to hobbyer, foto og modelbil bygging. Håper den faller i smak, det meste er etter tegning, noen decaler jeg droppa. Bytta og til "M3" speil som fulgte med. Neste bil blir nok en Skyline R33 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvokid Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Dette her vart bra Svendsen :thumb Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 tøft Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Gøy å høre dere likte det :) Men veit jeg skal være mer nøye med maskering og slikt på neste bil. Men var en veldig grei bil å begynne med for å sette seg inn i det igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg