vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 drammen ja....hmm..kunne ikke møtt meg lissom litt nærmere meg...er ikke stort kjent der vettu...så møter jeg deg=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Ble litt for mye off-topic.. Send meg en PM når du har tid til å møte meg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Har en orginal bakfanger jeg å Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 er ikke det han er på jakt etter...det er en kamei crome list til å feste på bakfangeren som han skal kjøpe av meg til uka=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Du har ikke noe annet som kunne være av interesse da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 fikk ikke nr ditt istad så jeg får kontakta deg når jeg har bil til uka da...send pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 har jeg nevnt at jeg har baklukeutbygger,annen fanger bak,stab stag til motor rommet,rieger leppe front Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 stemmer, har sendt deg PM.. Poster du et bilde av den rieger leppa? Kunne kanskje vært interessant.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 http://i58.photobucket.com/albums/g263/golf-vr5/956725093.jpg det er en slik under leppe som du kan feste i fangeren din som en subbe leppe=)kult! den går får 500 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 http://i58.photobucket.com/albums/g263/golf-vr5/wall_mk4_800.jpg baklukeutbygger=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 http://i58.photobucket.com/albums/g263/golf-vr5/minfanger.jpg bakfanger... hehe..må vise deg litt vettu itilfelle noe er av interresse=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Blir nok bare Kamei-lista for denne gang, hehe.. Bare ring utover dagen da, så koster jeg innover..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Har holdt på hele dagen å pussa og glymma, så tenkte jeg kunne legge ut et par bilder.. :) Fikk endelig overtalt fattern til å cleane litt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Mange fine biler der i gården ja ;) Men ser mye stiligere ut når de blir parkert riktige veien, altså rygget inn :) Ser du trenger nye skilter på din egen bil, de gamle er litt, tja, gamle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Skal til omreg på tirsdag, da kommer det nye skiltplater..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg