Veritas Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg skal undersøke litt hvordan ståa er idag.. Samtidig lurer jeg på om det er noen som har originale front og baklepper fra GTI / GTI-TDI?? Legger ut et par bilder.. Hvis noen er interessert i å bli kvitt disse original listene så kom med en pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jeg har disse liggende etter helgen Det er da til GTI Send meg en PM så kan vi finne ut av pris Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Btw, fett regnr...Tilfeldig eller sto på venteliste? :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Btw, fett regnr...Tilfeldig eller sto på venteliste? :) dah.. du kom meg i forkjøpet:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Btw, fett regnr...Tilfeldig eller sto på venteliste? :) Da den ble tatt inn fra Tyskland var det bare 30 skilt igjen til 16000, så med litt godsnakk så var fattern den heldige. Var verre med bror som "bodde" på biltilsynet hver dag i en uke for å få 20000, hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jeg har disse liggende etter helgenDet er da til GTI Send meg en PM så kan vi finne ut av pris Er de like som på bildene da??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Har montert Kamei-list idag også, takk aleksander!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hvordan ble den montert egentlig? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hvordan ble den montert egentlig? Lista bakpå der(som som oftest ikke er noe pent syn) rubba jeg ned med pussemaskin forrige dagen, så jeg bare vaska og gjorde fettfritt med litt whitespirit. Så målte jeg litt avstander. Den kom med dobbeltsidig teip så var ikke noe problem å få den til å sitte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ok, er den tynn da? Så det ikke blir store kanter på siden liksom... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 ikke i det hele tatt, den går veldig jevnt med overflaten. Vurderer du også?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ja jeg gjør det... Er litt sliten den plata bak der, men skal jo omlakkeres uansett.. Men syns det så pent ut, så blir kanskje å felle en slik ned i fangern før lakkering. Får se :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 =)ble bra det der=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 =)ble bra det der=) Det ble det ass.. Takk for handelen!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 bare hyggellig vøtt=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg