Veritas Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 takk for svar, sliter med vonde drømmer, hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 takk for svar, sliter med vonde drømmer, hehe.. Skulle du ha den nedre delen på bakfangeren? Du ringte aldri den dagen Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 halla, har vært et par hektiske uker, så har ikke fått gjort noe som helst i det siste.. Men kommer sterkere tilbake nå.. Hadde ikke vært dumt med den plasten. Hadde du forresten den til fronten også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Oki, bare å si ifra det:) Ja jeg har plasten foran også, men tror ikke det var slik som du ville ha. Men den bak var riktig tror jeg. Har fått meg nytt glis nå:) Golf 5 gti:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 gratulerer!!! fy f.. skulle likt å ha en sånn en nå ass, regner med smilet går rundt huet nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JETtArne Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 haha, er noen blåmenn som er snille noen ganger ja, ble stoppet av en når jeg kjørt gris i en clk200k. Han lurte på om jeg hadde kjørt fort, neeeida sier jeg, å det stinker gummi å røyk kommer fra bremsene :p måtte stå på bremsen i det jeg så politibilen, han sjekka vognkort, førerkort, tok en alkotest, skrøyt av bilen å ba meg kjøre hjem :p Siter 92 - VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Bruker min tråd til å forhøre meg litt: Noen som har ett effektanlegg til overs/til salgs, eller kan få til en bra deal på ett? Kom med forslag, helst med bilder og litt detaljer. Gjerne over PM!! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Har ikke hørt om å borra potta a? Brommapojkarne gjør det :) Men dom e jo oppe från Lexan :):roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Da er Nøtterøygolfen til salgs. Annonselink kommer senere. Ta kontakt på PM hvis noen skulle være interessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Da er Nøtterøygolfen til salgs. Annonselink kommer senere. Ta kontakt på PM hvis noen skulle være interessert! hva skal du ha deg nå? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 skal i militæret i oktober, så venter til neste år med noe nytt. men kommer nok tilbake til dette forumet..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1194413&template=default&orderby=innldato+DESC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 har vel ikke et ekstra felgsett du skal selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 nei, desverre. men vurderer å selge bilen med 17" i stedet, står på brors a3. selge 19" separat muligens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 nei, desverre. men vurderer å selge bilen med 17" i stedet, står på brors a3. selge 19" separat muligens ringt noen på bilen din eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg