Chriz CivicMan ;) Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 har vel ikke et ekstra felgsett du skal selge? Jeg har et 17" sett liggende.. De som satt på min gamle røde golf.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 ringt noen på bilen din eller? Ja, men vil ha det jeg krever for den. Mulig litt under. MÅ ha 99 k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Jeg har et 17" sett liggende.. De som satt på min gamle røde golf.. Tror dere bare kan gjøre en deal der, jeg selger med 19" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 bilen er solgt. Takk for denne gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 fikk? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Var heldig og fikk igjen det jeg har lagt i den.. Tilbake om et år! ciao Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 vi blir færre og færre :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Var heldig og fikk igjen det jeg har lagt i den.. og ennå litt.. Tilbake om et år! ciao Flaks da gitt! :): Skal i militæret eller? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Flaks da gitt! :): Skal i militæret eller? ;) Det stemmer. Men blir nok en ny firer, forhåpentligvis med litt hester. I`ll be back! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Det stemmer. Men blir nok en ny firer, forhåpentligvis med litt hester. I`ll be back! :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Det stemmer. Men blir nok en ny firer, forhåpentligvis med litt hester. I`ll be back! GTI? :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 GTI? :thumb får prøve å få til det ja..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 så xbilen din på colorline brygga i går hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 huff.. ble glad i den.. Den går forresten i Skien eller Åfoss. 20 år gammel jente som har den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 mkai, men må ha vært din det for skilt nr stemte hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg