Gå til innhold

Nøtterøygolfen

Ranger emnet


Veritas

Anbefalte innlegg

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Chris: Kan ikke du anbefale et billig og bra effektanlegg? Både til meg og til nøtteøygolfen :)

 

Har ikke annet enn å si samme type som jeg har.. Asso.. Det finnes sikkert andre rimeligere også, men Asso har perfekt passform, enkel montering og gir, etter min og andres mening, en kjempe fin lyd.. Får skaffet disse til rundt 1800-1900kr..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, blir godt mottatt! Ideen om lite speil på førersiden er absolutt interessant, og det er vel ikke all verdens jobb å fjerne vindusviskeren. 45 mm senk ser utrolig bra ut, men vet ikke hvor mye lavere den blir med 18"? Du har vel gummi proposjonelt med str på felg, så regner med at resultatet vil bli noenlunde likt som på din. Strøken bil, forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, blir godt mottatt! Ideen om lite speil på førersiden er absolutt interessant, og det er vel ikke all verdens jobb å fjerne vindusviskeren. 45 mm senk ser utrolig bra ut, men vet ikke hvor mye lavere den blir med 18"? Du har vel gummi proposjonelt med str på felg, så regner med at resultatet vil bli noenlunde likt som på din. Strøken bil, forresten:)

 

Den blir nok ikke så veldig mye lavere med 18".. Kjører på 235/35-19.. Normalt på 18" er 225/40-18 og det er ikke så veldig stor forskjell.. Bytte vindusviskeren er ikke veldig stort prosjekt nei.. Du finner en 'How-To' i tråden min, se signatur!

 

Takk for at du syns den var fin :)

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir nok ikke så veldig mye lavere med 18".. Kjører på 235/35-19.. Normalt på 18" er 225/40-18 og det er ikke så veldig stor forskjell.. Bytte vindusviskeren er ikke veldig stort prosjekt nei.. Du finner en 'How-To' i tråden min, se signatur!

 

Takk for at du syns den var fin :)

 

Ok, høres bra ut. Har du et senkesett du kan anbefale, og evnt. pris? Lurer også på å feste et "IV" emblem, har du eller noen andre her på forumet peiling på hvor jeg kan få tak i et? Så vidt jeg vet får jeg det ikke hos Møller Tbg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, høres bra ut. Har du et senkesett du kan anbefale, og evnt. pris? Lurer også på å feste et "IV" emblem, har du eller noen andre her på forumet peiling på hvor jeg kan få tak i et? Så vidt jeg vet får jeg det ikke hos Møller Tbg.

 

 

 

 

Jeg har et IV emblem i samme utførelse som de andre emblemene bakpå luka... Fant mitt på Ebay :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår