Stingah Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Chris: Kan ikke du anbefale et billig og bra effektanlegg? Både til meg og til nøtteøygolfen :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Chris: Kan ikke du anbefale et billig og bra effektanlegg? Både til meg og til nøtteøygolfen :) Har ikke annet enn å si samme type som jeg har.. Asso.. Det finnes sikkert andre rimeligere også, men Asso har perfekt passform, enkel montering og gir, etter min og andres mening, en kjempe fin lyd.. Får skaffet disse til rundt 1800-1900kr.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Takk for det, blir godt mottatt! Ideen om lite speil på førersiden er absolutt interessant, og det er vel ikke all verdens jobb å fjerne vindusviskeren. 45 mm senk ser utrolig bra ut, men vet ikke hvor mye lavere den blir med 18"? Du har vel gummi proposjonelt med str på felg, så regner med at resultatet vil bli noenlunde likt som på din. Strøken bil, forresten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Å fjerne vindusviskern bak er en 10 min.-jobb :) Og resultatet sammen med å fjerne emblemene er slående :D Får en helt annen bakpart da.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Å fjerne vindusviskern bak er en 10 min.-jobb :) Og resultatet sammen med å fjerne emblemene er slående :D Får en helt annen bakpart da.. dA skal jeg se om ikke jeg får hive meg rundt å ordne det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Takk for det, blir godt mottatt! Ideen om lite speil på førersiden er absolutt interessant, og det er vel ikke all verdens jobb å fjerne vindusviskeren. 45 mm senk ser utrolig bra ut, men vet ikke hvor mye lavere den blir med 18"? Du har vel gummi proposjonelt med str på felg, så regner med at resultatet vil bli noenlunde likt som på din. Strøken bil, forresten:) Den blir nok ikke så veldig mye lavere med 18".. Kjører på 235/35-19.. Normalt på 18" er 225/40-18 og det er ikke så veldig stor forskjell.. Bytte vindusviskeren er ikke veldig stort prosjekt nei.. Du finner en 'How-To' i tråden min, se signatur! Takk for at du syns den var fin :) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Den blir nok ikke så veldig mye lavere med 18".. Kjører på 235/35-19.. Normalt på 18" er 225/40-18 og det er ikke så veldig stor forskjell.. Bytte vindusviskeren er ikke veldig stort prosjekt nei.. Du finner en 'How-To' i tråden min, se signatur! Takk for at du syns den var fin :) Ok, høres bra ut. Har du et senkesett du kan anbefale, og evnt. pris? Lurer også på å feste et "IV" emblem, har du eller noen andre her på forumet peiling på hvor jeg kan få tak i et? Så vidt jeg vet får jeg det ikke hos Møller Tbg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Noen som kanskje har et senkesett de gjerne vil bli kvitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Ok, høres bra ut. Har du et senkesett du kan anbefale, og evnt. pris? Lurer også på å feste et "IV" emblem, har du eller noen andre her på forumet peiling på hvor jeg kan få tak i et? Så vidt jeg vet får jeg det ikke hos Møller Tbg. Jeg har et IV emblem i samme utførelse som de andre emblemene bakpå luka... Fant mitt på Ebay :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Mange forskjellige merker på http://www.ebay.com ;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Mange forskjellige merker på http://www.ebay.com;) sant, men trenger litt hjelp til å montere det også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Er det ikke ett sånn merke til bakluka? Det er vell bare å klistre på, kommer vell ferdig med klister på baksida..:) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Ja de kommer ferdig med lim Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Trodde ikke jeg kunne få tak i det hos forhandler, men da skal jeg sjekke nærmere. Sendte deg en PM espenrs, klarer du å få fiksa noe eller??:) Takker.. Noen som forresten har en mørk midtarmlene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Henta da bilen på torsdag, og idag er det første dag med aktivitet. Fjernet emblemer bak, og begynte på en lakkbehandling med litt hjelp av en lokal bilekspert. Bilder kommer i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg