kremt Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Henta da bilen på torsdag, og idag er det første dag med aktivitet. Fjernet emblemer bak, og begynte på en lakkbehandling med litt hjelp av en lokal bilekspert. Bilder kommer i kveld. Jeg gleder meg hvertfall, og det tror jeg jammen meg de andre gjør også cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Da var det tid for å legge ut noen bilder.. Fjernet emblemer bak med tanntråd(takk for tips) og fjernet restene med en pussemaskin og autoglym. Tok like gjerne hele bakluka grundig, det samme med panseret, resten av bilen skal gjennom lakkbehandling imorgen.. Til uka går bakviskeren også.. Så en tur ut, espen|3k`s bmw En ordentlig VAG- glad familie;) Brors A3 i midten skal for øvrig selges, 1,9 TDI ambition, chip- 160 sinte hester, hvis noen er interessert så ikke nøl med å si ifra! Jeg har posta en tråd på kjøp/salg, se fler detaljer der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Pen bil ja :) Hva finner du ut ang. baklykter/frontlykter/emblemfri grill da? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg ser den andre golfen der har en kamei crome list på bakfangeren(beskyttelsesplata) den har jeg til salgs helt ny hvis noen er keen på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Pen bil ja :) Hva finner du ut ang. baklykter/frontlykter/emblemfri grill da? Jeg har fått endel saftige regninger, omreg, forsikring og auto-pass. Felger og senk blir først prioritert, så får vi se hva jeg sitter igjen med. Skal uansett ha de sorte lyktene med angel-eyes og tåkelykter, samt lakkering av lister. Emblemfri grill har jeg mer eller mindre lagt i glemmeboka, syns det blir en litt for stor jobb å fikse panseret etter fjerningen. Men skal henvende meg til deg når jeg får kronene til lykter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Noen som vet om disse passer til min? Viktig! Håper på svar.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95660&page=2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg ser den andre golfen der har en kamei crome list på bakfangeren(beskyttelsesplata) den har jeg til salgs helt ny hvis noen er keen på.. Kunne vært interessant! Hva skal du ha for den? Har en bakfanger som ikke ligner grisen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg har både en org bakfanger og en rieger luma (NY) styling fanger jeg skal bli kvitt....den lista skal jeg ha 500 kr for(NY) ,org fanger 500kr,rieger luma fangeren 2500 (NY) og det er billig da denne fangeren kostet over 5000 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg har både en org bakfanger og en rieger luma (NY) styling fanger jeg skal bli kvitt....den lista skal jeg ha 500 kr for(NY) ,org fanger 500kr,rieger luma fangeren 2500 (NY) og det er billig da denne fangeren kostet over 5000 kr Beklager, skrev feil, det er i grunn bare lista som er stygg. Hvor bor du? Tar gjerne den Kamei-lista;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ja,da er den din vettu...jeg bor i oslo,hvor er nøtterøy?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 I vestfold, blir et stykke å kjøre å hente den.. Er den i emballasjen, og ny? Kan du ikke sende den i oppkrav da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 den er helt ny i embalasje.....desverre sender jeg ikke...ikke for å være drittsekk lissom men liker helst å levere denna delen også få penger..så blir det ikke no rot lissom=)hehe..du har ikke noen bekjennte ell no i oslo området da som kan hente den for deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Tror ikke det, men kan vi møtes på halvveien da? Har du forresten et fornuftig svar til spørsmålet mitt litt ovenfor om de felgene på den a3`n passer golfen?? Gidder du å lese den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 du det vet jeg faktisk ikke helt..hehe...men er vel en del folk her som har greie på dette! på halv veien ja..hvor tenkte du da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Drammen? Når har du tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg