Gå til innhold

Nøtterøygolfen

Ranger emnet

Veritas

Anbefalte innlegg

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det tid for å legge ut noen bilder.. Fjernet emblemer bak med tanntråd(takk for tips) og fjernet restene med en pussemaskin og autoglym. Tok like gjerne hele bakluka grundig, det samme med panseret, resten av bilen skal gjennom lakkbehandling imorgen.. Til uka går bakviskeren også..

DSC00882.jpg

CIMG1448.jpg

CIMG1463.jpg

CIMG1467.jpg

Så en tur ut, espen|3k`s bmw

DSC00887.jpg

DSC00886.jpg

En ordentlig VAG- glad familie;)

CIMG1450.jpg

Brors A3 i midten skal for øvrig selges, 1,9 TDI ambition, chip- 160 sinte hester, hvis noen er interessert så ikke nøl med å si ifra! Jeg har posta en tråd på kjøp/salg, se fler detaljer der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil ja :)

Hva finner du ut ang. baklykter/frontlykter/emblemfri grill da?

Jeg har fått endel saftige regninger, omreg, forsikring og auto-pass. Felger og senk blir først prioritert, så får vi se hva jeg sitter igjen med. Skal uansett ha de sorte lyktene med angel-eyes og tåkelykter, samt lakkering av lister. Emblemfri grill har jeg mer eller mindre lagt i glemmeboka, syns det blir en litt for stor jobb å fikse panseret etter fjerningen. Men skal henvende meg til deg når jeg får kronene til lykter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har både en org bakfanger og en rieger luma (NY) styling fanger jeg skal bli kvitt....den lista skal jeg ha 500 kr for(NY) ,org fanger 500kr,rieger luma fangeren 2500 (NY) og det er billig da denne fangeren kostet over 5000 kr

Beklager, skrev feil, det er i grunn bare lista som er stygg. Hvor bor du? Tar gjerne den Kamei-lista;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider