Merog Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Kommer dei nye skiltene på tirsdag? hvor har du funne ut det? Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jaja.jeg slår på tråden jeg vettu..hvis jeg ikke får lånt bil i dag så får jeg vel det i morgen eller i over i morgen...men jeg ringer !=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jaja.jeg slår på tråden jeg vettu..hvis jeg ikke får lånt bil i dag så får jeg vel det i morgen eller i over i morgen...men jeg ringer !=) den er go Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Kommer dei nye skiltene på tirsdag? hvor har du funne ut det? Jeg skal få de gamle makulert og få nye? hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ok, forsto det på den måten att det kommer "nye" skiltplater i morgen (altså den reviderte utgaven ettersom de vi har nå er ikke de beste å lese) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 prøvde å ringe deg..får en kamerat til å kjøre meg dit snart..så vi må avtale tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Skal du bytte til den "nye" typen, med andre tall og bokstaver? Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ok, forsto det på den måten att det kommer "nye" skiltplater i morgen (altså den reviderte utgaven ettersom de vi har nå er ikke de beste å lese) åja! Jeg visste ikke det var enda en ny type skilter?? noen som har noen bilder av ett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Bare du ikke gjør som alle andre, setter på badlook, angeleyes og M3 speil, blir den sikkert pen :) Keep it clean! Ser vel denne om ikke lenge jeg da sikkert... :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Don`t you worry..! Vi treffes helt sikkert i løpet av sommeren, skal nok få rullet nedre langgate noen ganger.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har ikke bilde, veivesenet venter på å få godkjent skiltet i eu, det er med blå kant (lik den i alle eu land) bare med "N" på og ny skrift type sim skal være lettere å lese. (problemet er bare det att eu ikke vil att vi skal ha skiltplater som er så lik deres) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 javel, så det kan ta tid før de kommer.. trodde et øyeblikk at jeg kunne få unike skilter på biltilsynet imorgen..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Nei så heldig er du ikke tror jeg, men spør dem, skader ikke med litt oppdatering ;) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det kommer ikke noe nye skilter med flagg på. Det var forslag som ble avvist av EU. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ikke flagg nei, men en N på, de vart avist og dei har kommet med flere "versoner" Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg