TOP GUN Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hva slags lykter er dette, orginal..? Ligner R32 ;) Det som er kjipt med originale Xenon, er at de ikke har spredere... Bedre å kjøpe HID sett og ettermontere, da får man i pose og sekk... :D Men nok off-topic... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Er ikke så kult med spredere, når de står i hovedlykta da. Kulere å ha xenon lykter og heller montere Hella xenon spredere der grillene er i fangeren. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Mye tar du for justerbart da top gun? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hey!Nice wheels!! A8 hjul ser meget bra ut på 4'er golf... :) Jeg har et sett med originale Golf GTI fjører liggende, de senker 40mm om jeg ikke tar skammelig feil... Helt strøkne, selger de for 800,- Evt 1500,- for komplette fjørbein med sportsdempere... (Nesten som å få det...Hehe... :D ) Hvor langt har du kjørt med de originale fjærene a? Er de slitt? Hvis ikke vil jeg gjerne ha de;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 ..og takk for komplimenter!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hvor langt har du kjørt med de originale fjærene a? Er de slitt? Hvis ikke vil jeg gjerne ha de;) De har gått 130.000. Har kun gått på sommerføre i syd-Tyskland.... :) Skal se om jeg får knipsa et bilde av de... Er ikke så kult med spredere, når de står i hovedlykta da. Kulere å ha xenon lykter og heller montere Hella xenon spredere der grillene er i fangeren. Smak og behag... Kult med spredere nede, men til f.eks R32 front finnes det ikke spredere... Da må man i så fall modde de originale gitterne... Mye tar du for justerbart da top gun? Koster fra 4500,-... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg tror jeg går for et nytt 30 mm, top gun.. ellers takk skal du ha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 No Problem! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Gå nå for all del for justerbart. Du kommer aldri til å angre på det Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Neste år min venn, neste år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Er det så økonomisk da? :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 hehe nei, jeg svir penga mens jeg har de, hvis ikke blir de så fort omgjort til hodepine på en søndagsmorgen, eller en hvilken som helst morgen for den saks skyld.. Har ikke penger til justerbart nå, greier ikke spare heller. Dessuten kjører jeg rundt på en offroader nå, bare MÅ ha senk.. Kommer onsdag forresten, sammen med fjerning av bakvisker og forhåpentligvis med nye plast lister fra VentoPower.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Justerbart er unødvendig hvis du aldri skal på bane Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Tøys. Er veldig kjekkt å kunne juster bilen i forhold til vinter/sommer. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Du har nok mer snø der du kjører om vinteren enn her på det varme østlandet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg