Gå til innhold

Kva front er dette. ikkje jetta rallye eller corrado.

Ranger emnet

GGGolf

Anbefalte innlegg

kva heiter denen fronten her??? har ikkje sett noken side på den?? er verken rallye jetta golf eller corrado dette....

1415golffro.jpg

nÅr svar er kommet kan denne slettes!

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, stygt. fan den på nbf sine sider..... Men eg las ein tråd for ei stund siden der en snakket om de griler som finnest og der var ikkej denne. men den er ikkje VAG produkt altså?!?

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du kunne få den originalt, ettersom Hella har en god del lykter og griller til Golf originalt (f.eks. G3 GTi baklykter). Syns den er fet jeg. Annerledes. Evnt. kun ha 2 ytterste lysene, og sparklet/plastsveiset over rillene og innerste lyktene. Kunne blitt fett :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du kunne få den originalt, ettersom Hella har en god del lykter og griller til Golf originalt (f.eks. G3 GTi baklykter). Syns den er fet jeg. Annerledes. Evnt. kun ha 2 ytterste lysene, og sparklet/plastsveiset over rillene og innerste lyktene. Kunne blitt fett :)

Eller så kan du bytte i en ferdig grill slik som du beskriver, westmoreland eller us front?

g2_us2.jpg

Denne var i 85-86, fra 87 fikk de vel jettafront...

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, Westmoreland, en av de peneste frontene til G1 og G2, IMO. Og annerledes :)

Men, til 90 er ikke WM noe tess, slik at da vil plastikkstykket rundt Hella-fronten gjøre underverker.. ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1?

Hella lager vel forresten alle lyktene som leveres med VAG originalt. I hvert fall gjorde de det.

Dette er standard lykteinnsatser, som mange US-biler brukte på 80-tallet. Har selv sikra meg lampeinnsatser fra en Ford Aerostar for å bruke i min tidlige Westmoreland-front på langtids-Einserprosjektet mitt. Men det er ganske forskjellig frontblekk på Euro/US-biler, ettersom lampeinnsatsene er like høye som 7"-lampene. Grillen til en bil med Westmoreland-front er så høy at den rekker helt ned til fangeren.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1?

Hella lager vel forresten alle lyktene som leveres med VAG originalt. I hvert fall gjorde de det.

Einser da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider