Gå til innhold

Bilder av primera fra forumet

Michal

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Originally posted by JeltZ

*snufs* skulle ønske jeg hadde mere penger så jeg kunne ha få kjøpt meg en primera... men da blir det vel bare å få seg noen jobber til og spare som en GAL :D

Da må du nok gjøre som meg, ta opp lån og få en i familien til å være kausjonist. Hadde jeg ikke gjordt det hadde jeg fortsatt kjørt rundt i en gammel Omega tror jeg.

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga 68000 for min. Så må jeg bytte tåkelys glass (skjekk ut bilden av fronten min) Så må jeg kanskje bytte ut hele lykthuset på det ene grøftlyset. Så må jeg ha nye sommer og vinter dekk, så må jeg ha stor service på bilen og kanskje bytte fronruta pga. 3-4 roser. Til slutt må jeg fikse et område på 3x10 cm. med rust i dør karmen. Så har jeg en onkel som eier eget bilverksted og har derfor GODE rabatter, fra de forskjellige steden jeg skal kjøpe delene fra, så jeg tror jeg kommer ut med en bil til ca. 75-78000 i toppstand.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel på tide jeg å hiver meg inn i Primera forumet. Har en 94 modell (Slx) som holder på å bli pusset opp.Bilen er så å si strøken .Men har valgt å hellakke bilen i en litt freshere rød farge. Ellers så er det er det en hel haug som skal gjøres med som f.eks anlegg,styling++ . Men artig biler å kjøre. Skal prøve å få smelt ut noen bilder etter m3 speil konverteringen å senkinga.:D :D

Jupp

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Arnie

Ja det er vel på tide jeg å hiver meg inn i Primera forumet. Har en 94 modell (Slx) som holder på å bli pusset opp.Bilen er så å si strøken .Men har valgt å hellakke bilen i en litt freshere rød farge. Ellers så er det er det en hel haug som skal gjøres med som f.eks anlegg,styling++ . Men artig biler å kjøre. Skal prøve å få smelt ut noen bilder etter m3 speil konverteringen å senkinga.:D :D

Åssen går det med trimminga di da?? Noen fremskritt??

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...