Markro Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ER et middels stort show på cb elektro den 1 juli. Er det mange bilstereoinntreserte her fra Tønsberg, og omregn som skal dit? Har fått med meg at det er noen karer her fra forumet som bor i Tønsberg, og Omregn. da tenker jeg på: Dag Johansen, BoomBoxx og Earthquake. skal dere dit? hadde vært artig å sett både dere og bilene deres:) og stort sett alle de andre rå bilene som pleier å være der også. Skal stille i DB Drag for første gang i år. noen her som har no tips og triks å gi en nybegynner? :well Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ER et middels stort show på cb elektro den 1 juli. Er det mange bilstereoinntreserte her fra Tønsberg, og omregn som skal dit? Har fått med meg at det er noen karer her fra forumet som bor i Tønsberg, og Omregn. da tenker jeg på: Dag Johansen, BoomBoxx og Earthquake. skal dere dit? hadde vært artig å sett både dere og bilene deres:) og stort sett alle de andre rå bilene som pleier å være der også. Skal stille i DB Drag for første gang i år. noen her som har no tips og triks å gi en nybegynner? :well Jeg har vært på CB showet de siste årene og skal dit i år også. Pål (Earthquake) og jeg kommer mest sansynligvis med en Panda hvis vi får trykket opp til ønsket nivå. Det viktigste rådet jeg kan gi deg er; have fun! Vi sees sikkert!:thumb Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Pleier å komme rundt 4000 folk ditt og som et rent bilsteroshow så er nok det Norges største:) Håper det blir mye trøkk, vet hvertfall at Kai og gutta på CB skal stelle istand en masse opplegg i år også. Du er ikke alene om å debutere i dB drag, vi har aldri stilt på konkurranse før vi heller:) Sjekk ut http://www.cbelektro.no, finnes litt info om påmelding osv der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jeg har aldri vært der før, får vel prøve å komme seg dit i år. Skal ikke stille i DB drag men er vel masse fint å se på regner jeg med. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jeg kommer nok :) Hva jeg stiller med er foreløpig usikkert, men vi får jo se :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Dette er en av sesongens høydepunkter når det gjelder KUN bilstereoshow... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 stemmer det Tor Steinar... har meldt meg på for lenge siden så gleder meg sikkelig nå... vi sees sikkert på målinga.. er jo du som er sjefen for dette:) anbefalder folk som ikke har vært på dette showet til å komme å titte litt Lørdag 1 juli. kommer til å ta av som alle de andre åra det har vært der:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg skal innom, men tviler på at jeg rekker å få i stand noe høytspillende i CRX'en før 1. juli... Må få solgt 15-tommern før jeg får investert i nye basselementer, ellers legger nok sjefen (les: dama) ned veto mot tid som er disponibelt til bilstereo for ganske lang tid framover! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Skal stille i DB Drag for første gang i år. noen her som har no tips og triks å gi en nybegynner? :well 1. Prøv å få plass nær standen til dB-drag-folka! Jævla trangt når du skal rygge/kjøre rundt inni der blant alle folka og bilene. 2. Kjøp sub'en min, for du har nok plass i bilen til å få MYE lyd ut av det "lille" beistet! ;) Kan hjelpe deg med kassen og innstillinger, hehe. Stiller jo ikke med egen bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 kan jo alltids bare kaste den baki å se hvor mye db vi får ut av den.. driver den nok bra med kickern..:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hmm. Ingen dum idé ;) Men da må vi bygge ny kasse, har gitt bort den andre. Tok så mye plass hjemme. Men absolutt ingen dum idé. Hvor i Tønsberg bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 nøtterøy/ knarberg Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hmm. Om halvannen uke har jeg friuke, da kunne vi jo møttes og målt opp litt. Så går det an å bygge et monstrum til konkurransen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jau... men litt kipt at jeg må ta ut hele anlegget jeg har bygd pent inn da:( men vi får se åssen det blir Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Åh, du har bygget nytt siden bildet? Nice. Får se, ja. Kanskje jeg bruker bilen til en kompis også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg