Gå til innhold

Db drag konkuranse i Tønsberg

Ranger emnet

Markro

Anbefalte innlegg

ER et middels stort show på cb elektro den 1 juli. Er det mange bilstereoinntreserte her fra Tønsberg, og omregn som skal dit?

Har fått med meg at det er noen karer her fra forumet som bor i Tønsberg, og Omregn. da tenker jeg på: Dag Johansen, BoomBoxx og Earthquake. skal dere dit? hadde vært artig å sett både dere og bilene deres:) og stort sett alle de andre rå bilene som pleier å være der også.

Skal stille i DB Drag for første gang i år. noen her som har no tips og triks å gi en nybegynner? :well

Vw passelat 1,8 1999 mod

Kenwood, Pioneer, Focal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER et middels stort show på cb elektro den 1 juli. Er det mange bilstereoinntreserte her fra Tønsberg, og omregn som skal dit?

Har fått med meg at det er noen karer her fra forumet som bor i Tønsberg, og Omregn. da tenker jeg på: Dag Johansen, BoomBoxx og Earthquake. skal dere dit? hadde vært artig å sett både dere og bilene deres:) og stort sett alle de andre rå bilene som pleier å være der også.

Skal stille i DB Drag for første gang i år. noen her som har no tips og triks å gi en nybegynner? :well

Jeg har vært på CB showet de siste årene og skal dit i år også.

Pål (Earthquake) og jeg kommer mest sansynligvis med en Panda hvis vi får trykket opp til ønsket nivå.

Det viktigste rådet jeg kan gi deg er; have fun!

Vi sees sikkert!:thumb

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å komme rundt 4000 folk ditt og som et rent bilsteroshow så er nok det Norges største:)

Håper det blir mye trøkk, vet hvertfall at Kai og gutta på CB skal stelle istand en masse opplegg i år også.

Du er ikke alene om å debutere i dB drag, vi har aldri stilt på konkurranse før vi heller:)

Sjekk ut http://www.cbelektro.no, finnes litt info om påmelding osv der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det Tor Steinar... har meldt meg på for lenge siden så gleder meg sikkelig nå... vi sees sikkert på målinga.. er jo du som er sjefen for dette:)

anbefalder folk som ikke har vært på dette showet til å komme å titte litt Lørdag 1 juli. kommer til å ta av som alle de andre åra det har vært der:)

Vw passelat 1,8 1999 mod

Kenwood, Pioneer, Focal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innom, men tviler på at jeg rekker å få i stand noe høytspillende i CRX'en før 1. juli...

Må få solgt 15-tommern før jeg får investert i nye basselementer, ellers legger nok sjefen (les: dama) ned veto mot tid som er disponibelt til bilstereo for ganske lang tid framover! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Prøv å få plass nær standen til dB-drag-folka! Jævla trangt når du skal rygge/kjøre rundt inni der blant alle folka og bilene.

2. Kjøp sub'en min, for du har nok plass i bilen til å få MYE lyd ut av det "lille" beistet! ;) Kan hjelpe deg med kassen og innstillinger, hehe. Stiller jo ikke med egen bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider