boof Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 er det noen som vet om noen firmaer i trondheimsområdet som kan levere en chip til en glt? jeg snakka med kara på bcb i dag, de kan levere, men det er litt langt unna synes jeg.. det sa jeg kunne få oppimot 25 hk ekstra!!!!:-D Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 er det noen som vet om noen firmaer i trondheimsområdet som kan levere en chip til en glt?jeg snakka med kara på bcb i dag, de kan levere, men det er litt langt unna synes jeg.. det sa jeg kunne få oppimot 25 hk ekstra!!!!:-D Er en her i byen som har BSR chip på en '93 eller noe sånn GLT. Merket ikke no forskjell sier han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ok...har hørt mye forskjellig...får vel ta en tlf til cylinder å motorservice da, å høre hva de sier... Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg