Gå til innhold

V940R ,DaButcher & Colli : bildeserie lokaltreff (modemwarning....)

Ranger emnet

V940R6

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er ikke billig, men ikke helt uvillig! Og ja, du SKAL ha ny lakk...

ja, trenger bare bakskjerm, lakk, seter fremme og dørpaneler fremme..

så er egentlig bilen passelig fin..

samt da nye lys og grill.. og sveist inn avkappet fra 740 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det går fint med eikerfelgene dine??

Viss dere så en som gikk med sort joggejakke og Volvo Racing t-skjorte så var det nok meg dere så.

Bilen min sto inne i parkeringshuset... Med panseret åpent og bremsepapirene i vinduet.

jeg solgte eikerfelgene til en jente fra åsane, som kjører en sort 245 92'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det jeg spørte om...

du spurte litt "dårlig".

Om du mente å spørre: "Hvordan er passformen med eiker-felger?", så kan jeg svare det du sikkert ville høre:

Med eiker-felger, går det fint med spacers på begge sider, såfremt du har brettet kanten på hjulbuen.

Ps. eiker er bare 7.5, et20.

SuperDTM er 8.5, ET13.

kjører 5mm spacers fremme, hver side, for å få klarering til fettkoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

butcher, byr du for bakskjermer da? mener de e så å si helt rustfrie..

*bare sånn om du har tenkt å bytte

jeg trenger bare h.s.

hva ønsker du deg for skjermen?

jeg kan eventuellt bruke fra 244 og få sveist der bakester rute begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke vi høre om retting? Vi kan kjøre opp på Kokstad en dag han jobber kveld, så ser han på det. Kan sikkert gi deg et svar om du bør sveise inn nytt, eller om det går an å rette. Luken din er jo fucked også! :P Fronten, ny bakplate. Bilen din er jo bare en ball...

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke vi høre om retting? Vi kan kjøre opp på Kokstad en dag han jobber kveld, så ser han på det. Kan sikkert gi deg et svar om du bør sveise inn nytt, eller om det går an å rette. Luken din er jo fucked også! :P Fronten, ny bakplate. Bilen din er jo bare en ball...

jeg kjenner en polakk som er dreven på sveisen..

20-30.000, så er bilen min "strøken" (legg merke til hermetegn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig må jeg si! :P

Du skal nok ut med en god del cash for å få din strøken også :P

selve karrosseriarbeidet på min er ikke så megadyrt da.

må bytte skjermen, evnt. få rettet, så er det ny bagasjeluke for et par hundre kr. avkapp til 740 har jeg liggende, men koster sikkert litt å få tilpasset..

frontplaten har jeg liggende, lys hra jeg på gang for 500kr, grill har jeg på gang en ny..

summen jeg regnet med ovenfor, er da også inkl. "nye" skinnseter fremme, samt div. småfiks rundtom, i tillegg til lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ille da nei! :) Trodde det kun var for karossarbeidet + lakk. Vi får se hva jeg gjør med min, motor skal inn først vet du. Så felger! Så kan vi tenke på karosseriet. Skal skru inn litt penger når eksamenstiden er over. Det er denne uken her, hadde i dag vet du.

Eneste er den forbanna frontruten jeg stresser med.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider