vwcab Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Tror jeg har 4 :P Men de er fete :) Passer godt inn sammen med Märklin modelljernbane :) Forresten, vært i Volfsburg, Tyskland? 4 er jo en begynnelse da..hehe selge dem????? : ) nei ikke vært der enda,men har VELDIG lyst og dra ned og kikke litt kan du si Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 4 er jo en begynnelse da..hehe selge dem????? : ) nei ikke vært der enda,men har VELDIG lyst og dra ned og kikke litt kan du si Dette tør jeg nesten ikke si høyt, men, vet ikke hvor de er :P Var i Volfsburg i 98 (etter det jeg husker), og kan virkelig anbefale det. Lyst til å dra på det Mercedes-museet i Stuttgart til høsten, kanskje ta meg en tur innom Volfsburg igjen? :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Dette tør jeg nesten ikke si høyt, men, vet ikke hvor de er :P Var i Volfsburg i 98 (etter det jeg husker), og kan virkelig anbefale det. Lyst til å dra på det Mercedes-museet i Stuttgart til høsten, kanskje ta meg en tur innom Volfsburg igjen? :) ARGH det skulle du ikke sagt høyt nei!!! hehehe stakkars biler..... oki.. hører at det er bra men vet ikke helt jeg da : / ikke vært noen av plassene enda jeg... Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg