Gå til innhold

TPC treffet i morgen!!!!!!

Ranger emnet

LaSSiss

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk bare kjørt 4 eller 5 runder jeg.. Etter en runde hoppa et trykkrør av.. På med det, etter et par runder snurra en kis og alle ble vinka av... Da skulle jeg peile olja og det så ut som at det var kommet vann i olja fant jeg og euro ut (etter at jeg masa vettet av han om at han skulle se på det) så det ble ikke mere kjøring. Men jeg skal garantert kjøre neste gang det er noe sånt, var griseskoj... Håper ikke det gjorde noe at jeg tjuvlånte jekken din skrotnisse?

var det jeg viste, det pleier ikke komme sort røyk fra bakhjula hehe. "jag gasar tills det rasar" hehe stå på ..... ikke bra med banekjøring. om man kommer hjem uten og mekke noe på bilen har man ikke kjørt hardt nokk.

også var det en dust helvetes møkka fyr som har spendt døra si i siden på min GRØNA FARA

faen å forbanna jeg ble da... straffa den he... 240 hjem så kan åt nesten en hel kanne olje. nå er det på tide og skaffe seg ny motos trur jeg, ingen som har en bunndel liggende???????? trneger det sterkt!!!!!!!!!! men må si det var et sykt bra treff"!!! elska den røde amzon. den var låååååååååååg, vet det har blitt en del brennevin fra tøksfors i kveld, men snakker jo ikke så mye piss idag da, hehe har gjor mer skade for meg før. hehe elsker endestussen på 242 din euro1 det må jeg si..:cool: :thanks :assman :) :) :) Devil :thanks

2,3l med 16V og dobble gassere, retro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan du få sutte på akkurat når du vil...

nei men seriøst.. liker den 242 din... er så tøft at det er "bruks bil" minner meg om min egen gamla slitare. hehe mye Hk var det igjen i bil din? var en kammrat som sa den gikk dårlig. men syns den gikk bra jeg men... men han skal jo ha alt inn med gaffel daså...

fint hanskerom du har da texacom... hehe digger den motorn din også er bra det er noen igjen som bygger go gammaldags tanks... hehe men den "karbon luftfilterbiksen" din.... hadde du ikke tjent mer HK med vanlig sokker på !!!!!!!!! det trur jeg men... men det er jo meg da... trur mye rart jeg...

måå bare si.. det treffe håper jeg det blir mer av... hadde morro av at alle 242ene satsa alt di hadde og eide... særlig henrik.. hehe gikk så gnistrene spruta hehe da kosa jeg med når du punkterte i breisladdsvingen... tøft gjort at dere tørr og bruke redskapen en alle dissa "supra" dudsa som tar far sin også får de en motor på 1500hk. også kjører di en piss runde også ferdig hehe VOLVO 4 LIFE <3

2,3l med 16V og dobble gassere, retro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-K: Var tross alt første gangen jeg prøvde litt motorsterk bakhjulstrekker så kjørte mest rett frem. Og har aldri sladdet med bakhjulstrekker for hverken på snø eller is - det er vel hovedgrunnen til at jeg kjørte som jeg gjorde. Ville bare prøve meg frem og ta det pent. Bilen har jo også vært i småbiter i gjennom vinteren - så ble på en måte bare testkjøring den fredagen.

Prebendju: Hvordan kan du tro no sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texascom:

Okey, det skjønner jeg. måtte bare lure litt ;) morro og se bilen var mye på banen.

Poffs:

Ikke tvil om det må arrangere mere av sånne treff :thumb

Menne du! Huskerl på merket på clutch-utløseren du har? jeg får bestille av KRB til mandagen. Og takk for kjøpet, som du sier "alltid koselig å handle med volvo folk" :cool:

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg på også...

Er jo topp underholdning så lenge en kommer som tilskuer...gratis...

Men det spørs vel om det ikke snart vil skje noe mht de bilene som vraka på våler i helga...

Dette kan jo umulig vare evig!!

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen igår ble en dyr dag for mange av dem som kjørte på Våler så det ut som.

Ble godt kvesta denne 240ien fra Trøndelag også.

270506080.jpg

QUOTE]

hva skjedde??

hva koster det for å kjøre på gatebil nå da??

men uansett så er det artig å være tilskuer på gatebil.

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider