Per-Henrik Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Legger ut et par av min hvite stv og en kammerats 768 hva for noen motor er det i den hvite starsjons vogna. effekt?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 235 hk mener jeg det var snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 dabutcher skal legge den ut. sånn at den skal funke. håper jeg Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 235 hk mener jeg det var snakk om? Prata med eieren på ferga i gårkveld på vei hjem..god mann! 235 i motor ja..stemmer helt texas:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Tjohei!.. Da har dere litt og så på! Nei, Ingen helaftens film! men en liiten smakebit av hva som gikk for seg.. Lagra som här! Mvh. E-K Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Filmen av Texascom / Ealoken hosted @ http://www.volvo-power.net Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Prata med eieren på ferga i gårkveld på vei hjem..god mann! 235 i motor ja..stemmer helt texas:D Takker for det 245_Orginal. Stemmer med effekten. Motoren er en 230Fk med 531 topp. Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Fikk bare kjørt 4 eller 5 runder jeg.. Etter en runde hoppa et trykkrør av.. På med det, etter et par runder snurra en kis og alle ble vinka av... Da skulle jeg peile olja og det så ut som at det var kommet vann i olja fant jeg og euro ut (etter at jeg masa vettet av han om at han skulle se på det) så det ble ikke mere kjøring. Men jeg skal garantert kjøre neste gang det er noe sånt, var griseskoj... Håper ikke det gjorde noe at jeg tjuvlånte jekken din skrotnisse? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Fikk bare kjørt 4 eller 5 runder jeg.. Etter en runde hoppa et trykkrør av.. På med det, etter et par runder snurra en kis og alle ble vinka av... Da skulle jeg peile olja og det så ut som at det var kommet vann i olja fant jeg og euro ut (etter at jeg masa vettet av han om at han skulle se på det) så det ble ikke mere kjøring. Men jeg skal garantert kjøre neste gang det er noe sånt, var griseskoj... Håper ikke det gjorde noe at jeg tjuvlånte jekken din skrotnisse? topp pakningen din røke da. Hva for noen kjøler har du i 240?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Takker for det 245_Orginal. Stemmer med effekten. Motoren er en 230Fk med 531 topp. Stjeler tråden litt et lite sekund...men jeg trur vi må ta noen cruiserunder i Horten til sommern med volvoene! hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Filmen av Texascom / Ealokenhosted @ http://www.volvo-power.net Takk takk :D Moro det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 E-K: Du kan faktisk alt du! Bygge bil, motor osv - og ikke minst lage film :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 E-K: Du kan faktisk alt du! Bygge bil, motor osv - og ikke minst lage film :D Ånei! Må si meg enig...knall film!;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Du som var ute å lekte i sanda? Fikk du kjørt noe ha|||on? (Jeg prøvde å ringe deg, jeg ville også være med:op ) Jeg lekte litt i sanda ja. Helt topp å stå dønn midt i langsvingen der ja... :shake Men ha|||on... DET er en gal mann. Kommer seint og tar av like sykt hver gang. Dette treffet satt han jo til og med på gulvet! Helt rå kjøring, mister! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Texascom: takk så mye, var vell ikke så bra men var av noen biler. Sattse på jeg slipper å se på neste treff :cool: Du er ikke noe glad i å sladde du? :) 245_original: Takk så mye.. Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg