Gå til innhold

Alucard starter fra scratch.

Ranger emnet


Alucard

Anbefalte innlegg

Tenkte meg ett lite stereoprosjekt siden det er en fridag og jeg har sinnsvakt lite å gjøre. Masse gamle/nye komponenter jeg skal prøve meg litt frem med. Så får vi se hvordan resultatet blir. :) Skal oppdatere med bilder og kommentarer underveis. Blir en 12" og litt slikt. Anlegget blir bygd inni A4en men skal senere overførest til Senatoren når den blir klar for kjøring på veien. Enkelt å skru og herje på siden garasjen er 2 meter vekk frå rommet mitt. Men vi får se. Jeg er da i det minste i gang. :D

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilen anlegget skal stå i først. Grunnen til at frontfangeren henger litt og det er merke i den er at jeg satte den fra meg en dag og en eller annen rygget inni den og stakk av. -.- Men skal kjøpe ny frontfanger type RS4 look eller Extreme til sommeren. Legg merke til de søte 18" felgene. :D

 

Audi.jpg

 

Bilen anlegget skal senere inni. :)

 

Senator.jpg

 

Bagasjerommet ribbet og klart. Alle kabler ligger fremme allerede heldigvis. :D

 

Bagasjerom.jpg

 

Malen til grunnplata.

 

Mal.jpg

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med en fridag, følger spent med...

 

Hehe. Takk takk. Og takk for ProBox2000. Genialt program som lager til mål og slikt av basskasser. Ganske enkelt oppbygd så selv en nybegynner som meg klarer å bruke det. Skriver bare inn hvor mange liter du vill ha så kommer det opp en vips ferdig kasse. Om du vill endre på lenge, bredde og dybde kan du gjøre det uten at liter i kassen blir forskyvd fordi programmet endrer da bredda, høyda eller dybda alt etter hvordan du vill ha det. ;D

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering. Fikk ikke gjort så altfor mye de 3 siste timene takket være en kniv som glapp og gikk rett inni låret mitt. Det endte i tur på legevakta og jeg svimte av. Men er tilbake i god form nå med 2 sting. Voldsomt så uheldig jeg skal være da. :p Men men. Nå er det tilbake på bilen. For se hva jeg får utrette nå med litt stiv fot. Men da skal nok gå bra.

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takket være en kniv som glapp og gikk rett inni låret mitt. Det endte i tur på legevakta og jeg svimte av. Men er tilbake i god form nå med 2 sting.

 

Hahaha, kordan klarte du det!?

Snakk om uflaks på en fridag med annleggsbygging.

Skal jo egentlig bare være kos&kaffe det... Evt Kos&Pils...

 

God bedring og lykke til videre..

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, kordan klarte du det!?

Snakk om uflaks på en fridag med annleggsbygging.

Skal jo egentlig bare være kos&kaffe det... Evt Kos&Pils...

 

God bedring og lykke til videre..

 

Skulle skjære til en mal for subben i papp. Plutselig glapp kniven. Som fauk rett i låret mitt. Dro den opp og fikk en rar følelse i foten. Gikk litt, plutselig så jeg stjerner og deiste i bakken. Men snart ferdig nå. Kassa er bygd, polstret og satt inni bilen. Mangler bare å skru fast forsterkerne og koble opp. :D

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ble lyd så går det vel greit at du fikk pokal i NMUAB eller hva faen de kaldte det.

 

Litt greit att du la ut det bildet fordi da føler jeg ikke at mitt bagasjerom ser så jævlig ut i forhold...

 

He eheh

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår