mcbanan Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Kan man ikke bare være glad på andre sine vegne ,At man ikke kan gi litt ros isteden for å kritisere alt og alle ! Synnes bilen ble tøff en bra opfølger av den gm . Virker ut som om enkelte ikke klarer å glede seg på andre sine vegne å er bare ute etter å finne feil ... Hadde man vært litt mere posetiv hadde kanskje miljøet blitt bedre også :popcorn +1 Evo VIII veier 1410 kg.Evo MR veier 1400 kg. Forskjellen er alumium i taket. Tror ikke CF har såå mye å si Ironiiii Skjønner ikke helt hvor thklinge får 1400hk fra men Får det sikkert fra det jeg skrev, om at bilen skulle ha like mye hester som kilo. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR... Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 +1 Å det betydde ? Siter Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret: Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanten_940LT Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Når Koenigsegg levere nye CCX med vinge for raskere i svingene og uten vinge for høyere toppfart så har du nok rett :p Nå kjørte jo "The Stig" ut med Koeningsegg'n for Top Gear pga dårlig veigrep som skyldes for lite marktrykk. Koeningsegg tok bilen i retur for montering av vinge, slik at "The Stig" får testet bilen på nytt, forhåpentligvis med _bedre_ marktrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Å det betydde ? Hehe, at jeg er enig! Bra sagt liksom. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 +Ironiiii Tror jeg skjønte det, men enkelte mener jo også at CF panser gjør en vanlig bil om til en racingbil :rolleyes: Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Nå kjørte jo "The Stig" ut med Koeningsegg'n for Top Gear pga dårlig veigrep som skyldes for lite marktrykk. Koeningsegg tok bilen i retur for montering av vinge, slik at "The Stig" får testet bilen på nytt, forhåpentligvis med _bedre_ marktrykk. Skrev jeg noe som tydet noe annet da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanten_940LT Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Skrev jeg noe som tydet noe annet da?? Nei, det var ment som en liten digresjon og var ikke ment som noe _mot_ ditt innlegg, snarere tvert imot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Nei, det var ment som en liten digresjon og var ikke ment som noe _mot_ ditt innlegg, snarere tvert imot. Okey :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimlings Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Klingenberg kødden her på forumet er en taper deluxe, kan du ikke snakke annet en bare dritt klingenberg? kommentere..for å si det sånn..tror nok den slappe opelen din hadde liggi langt etter qvarnis Porscha for å kommentere litt selv, og hadde den kjørt på ringen hadde den stoppa etter 10 min..stop dritt snakkinga..den vingen hans er nydelig. Peace :puke Siter X: Golf gti 16v Stjålet Kartleser på Golf 1 G60Turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Når dere snakker om Vingen,vil jeg si 1 ting, Funksjon er vakkert.Eksempel se på Ferrari F40 Og gå så langt om og si at Ferrari F40 er vakker er litt drøyt synes jeg. Den er kansje tøff, men vakker er den neppe :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Funksjon er vakkert;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Klingenberg kødden her på forumet er en taper deluxe, kan du ikke snakke annet en bare dritt klingenberg? kommentere..for å si det sånn..tror nok den slappe opelen din hadde liggi langt etter qvarnis Porscha for å kommentere litt selv, og hadde den kjørt på ringen hadde den stoppa etter 10 min..stop dritt snakkinga..den vingen hans er nydelig. Peace :puke Etterhvert vil du oppdage at ingen orker å lese poster der du snakker dritt om personer fordi de ikke mener det samme som deg. Orker ikke kommentere at du drar inn min bil, det blir bare for dumt. Tilbake til starten så dreide det hele seg om at bilen var facelifta, og jeg synes ikke den ble penere, snarere tvert om, fordi: A) Porsche flatnose er nasty og B) Vingen er for stor. Dette er min personlige mening, naturligvis. I ettertid har folk tatt helt av og ramsa opp hestekrefter, fjærvekt, Nurburgring, karbonfiber og tatt av som vanlig. Jeg er enig i at form som følger funksjon er bra, men den der er for stor uansett åssen man snur og vender på det. Uansett, hva med å si "Jeg synes den var pen med vingen jeg." også var det over? Må være mulig å si at noe ikke er pent på bilforumet.net uten at folk skal miste bakkekontakten. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg synes bilen har blitt mye fetere enn den var. Likte egentlig aldri It's Fun 2. Og hele bilen er, som mange har sagt, bygget sammen med et firma som driver med aerodynamikk. Den har, hvis jeg ikke husker feil, vært flere turer innom en vindtunnel for testing. Så vingen er nok så stor for en grunn, selv om kanskje ikke alle synes det ble pent da... :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Etterhvert vil du oppdage at ingen orker å lese poster der du snakker dritt om personer fordi de ikke mener det samme som deg. Orker ikke kommentere at du drar inn min bil, det blir bare for dumt. Tilbake til starten så dreide det hele seg om at bilen var facelifta, og jeg synes ikke den ble penere, snarere tvert om, fordi: A) Porsche flatnose er nasty og B) Vingen er for stor. Dette er min personlige mening, naturligvis. I ettertid har folk tatt helt av og ramsa opp hestekrefter, fjærvekt, Nurburgring, karbonfiber og tatt av som vanlig. Jeg er enig i at form som følger funksjon er bra, men den der er for stor uansett åssen man snur og vender på det. Uansett, hva med å si "Jeg synes den var pen med vingen jeg." også var det over? Må være mulig å si at noe ikke er pent på bilforumet.net uten at folk skal miste bakkekontakten. Poenget her var vel heller at du sier at vingen er FOR stor, "uansett hvordan man snur og vender på det". Jeg er enig i at vingen ikke er noe pen, men hverken du eller jeg har kompetanse eller ekspertise til å si at jo, "den vingen er altfor stor og ikke har noe funksjon i det hele tatt, og den kunne vært mye mindre og fortsatt fungert like bra". Men derimot tror jeg firmaet som designet vingen (Som nevnt, som også har utviklet aerodynamikken til Koenigsegg CCX), har utviklet en vinge som har en funksjon, annet enn å se bra / dårlig ut. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Poenget her var vel heller at du sier at vingen er FOR stor, "uansett hvordan man snur og vender på det".Jeg er enig i at vingen ikke er noe pen, men hverken du eller jeg har kompetanse eller ekspertise til å si at jo, "den vingen er altfor stor og ikke har noe funksjon i det hele tatt, og den kunne vært mye mindre og fortsatt fungert like bra". Men derimot tror jeg firmaet som designet vingen (Som nevnt, som også har utviklet aerodynamikken til Koenigsegg CCX), har utviklet en vinge som har en funksjon, annet enn å se bra / dårlig ut. :) At de har designet aerodynamikken på CCX er IKKE noe å skryte av, spesiellt med tanke på at den regelrett FLØY av banen til TopGear. Det var faktisk så ille at Koenigsegg tok bilen tilbake, skulle montere en vinge og sende den tilbake for en ny test på TopGears bane. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor Qvarnis trenger større vinge enn 996 GT2, når den runder Nurburgring på 7:46, og Carrera GT har rekorden med 7:32. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.