Gå til innhold

JoeyS : BMW E36 : Morten's Edition

Ranger emnet

JoeyS

Anbefalte innlegg

Hey.

Jeg tenkte jeg skulle legge ut om prosjektet til en kamerat av meg som vi jobber med. (han har ikke profil her, så vi bruker likesågodt min:)

Det er en BMW E36 318 1993 mod.

Bilen er helt original, men eier har store planer for denne bilen, bare økonomien strekker til doh .

Men igår skjedde det endelig noe!

De nye felgen kom...første steg i prosjektet...

Larzon Addiction felger....225/40-18.

så nå ser den slik ut : (dette ble tatt når vi hentet den hos dekkforhandleren)

dsc001160gd.jpg

dette er veldig spesielle felger på en E36.

firmaets egen bil har også disse felgene (bare disse i 20" og egentlig med spinnere)

dsc001186qf.jpg

å dette bilde ble tatt idag, nyvasket å fin :

dsc001308fq.jpg

Planer for året 2006 :

Nye baklykter (ikke lexus-style, men veldig spesielle)

Lyktelister framme

Ny potte

Soting av vinduene

Stereoanlegg

Kanskje lakkere helt ned

Planer for bilen generelt :

Bodykit

Heftig stereo installasjon

Senke

Interiør (usikkert hva)

Hel lakkering

Eventuell motor (luftfilter, kanskje turbo, time will show akkuratt her)

+++

Men alt dette avhenger av økonomien (slik er det vel alltid, ingenting er gratis)

Å siden eieren kun er skoleelev, så komme ikke til å skje forandringer så veldig ofte...

Men SPONSOR SØKES! :thumb :pray

Bilen skal på full bilpleie på tirsdag, så flere bilder kommer da ;)

så, håper på good comments ;)

:smilbmw

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert bra dette :) Er det siste bildet tatt på spanne?

det er tatt på Spanne ja...

Hvor er dem andre fra?

Det er tatt på kaien på Risøy, hos Johs. Lunde Dekkservice.

men...hva sier dere andre til axxept's mening om lyktelister ?

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyktelister ikke bra.. lakkering helt ned et MUST.. bodykit.. njaa.. ikke bra.. mener jeg da.. M3 fangere og en del mer senk holder i massevis..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vett Passaten min blir fetare Joey xD

hehe...ja...muligheten e absolutt der Hoss...me må bare jobba så f***! i vinter vettu ;) så kan alt skje....

pene felger.... biln trenger bodykit
lyktelister ikke bra.. lakkering helt ned et MUST.. bodykit.. njaa.. ikke bra.. mener jeg da.. M3 fangere og en del mer senk holder i massevis..

kan være enig her folkens....men alt dette koster penger...å siden eier kun er skoleungdom ennå..er dette desverre ett problem...

men viss det finnes en vennlig sjel der ute som vil hjelpe han på GOD vei mot drømmebilen...så ta gjerne kontakt (send pm)

takker for masse bra tilbakemeldinger!

- Audi A4 04'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er tatt på Spanne ja...

Det er tatt på kaien på Risøy, hos Johs. Lunde Dekkservice.

men...hva sier dere andre til axxept's mening om lyktelister ?

'IKKE putt på lyktelister panserforlenger ol på denne bilen :)

Gleder meg til å se den ta form :D

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Endelig noen updates :

Vi har fjernet nederste del av midtkonsollen, som temperaturmåler/klokke o.l.

Her skal vi montere en 7" skjerm og integrere en mp3 spiller med 60gb hd.

dsc001653hw.th.jpg

Vi har også fjernet spilleren, en god gammel kassetspiller.

Her kommer det da en ny spiller om kort tid, med usb inngang, som mp3'n da skal kobles til.

dsc001682yc.th.jpg

Vi fjernet også en helt unødvendig skipose :smilbmw som var plassert/limt fast i midten bak.

dsc001663qx.th.jpg

i bagasjerommet, skal det monteres en PS2 som skal kobles til skjermen framme i dashen. Det kommer også en heftig stereoinstallasjon bak her, sammen med PS2'n litt senere i år.

dsc001675dk.th.jpg

- Audi A4 04'

Lenke til kommentar
Del på andre sider