Duett Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hva er sorte delskinns stoler till 242 i sånn noenlunde bra stand værd? er disse skjeldne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Disse delskinnsetene satt iallfall i alle 1978 modeller.. Priser på deler er som vanlig veldig varierende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Sitter i 77 også. Er ikke verdt så mye, da det er dårlige stoler. Halmfylte puter på de. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Sitter i 77 også.Er ikke verdt så mye, da det er dårlige stoler. Halmfylte puter på de. Ok.. de jeg har er veldi nedsotti, lønner det seg å "reparere" eller burde jeg fått i meg noen andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 du kan sette i sitteputer fra enhver 240stol.. bare legge i skumgummien.. ryggen er jeg ikke sikker på, men vil tro skumgummien i ryggen frem til 85 vil passe. fom. 86 fikk ryggen nytt design. litt bedre sidestøtte og annen form på stålet i stolryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 du kan sette i sitteputer fra enhver 240stol.. bare legge i skumgummien.. ryggen er jeg ikke sikker på, men vil tro skumgummien i ryggen frem til 85 vil passe. fom. 86 fikk ryggen nytt design. litt bedre sidestøtte og annen form på stålet i stolryggen. takker for tips! det skal jeg prøve:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg