Gå til innhold

Vil disse felgene passe på en 5-serie 98mod? (utseendet)

Ranger emnet

EIO

Anbefalte innlegg

Hei

Ser etter noen nye felger til en 5-serie stv 98 mod, svart.

Fant disse på nettet.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7512765&sid=7abFc64dl932044&pos=38&tot=106&page=2

Jeg tror de vil se gromme ut på bilen, tenker kun på utseendet altså.

Det var vel M3 som først brukte de, har aldri sett sånne stå på en 5-serie før.

Så, for dere som har sett det. Ser det bra ut?

mvh

Eirik

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke akkurat noe erfaring med de felgene, eller noe særlig mye erfaring med bil for den saks skyld, men jeg så absolutt ingenting feil med de felgene. Det eneste jeg er litt skeptisk til er dette med å kjøpe felger brukt, gudene vet hvor mye kast som kan være i dem.

1. års lærling, lette kjøretøy.

Bmw 520i 1993

Bmw 520i 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Utseendemessig som du spør om her, så ville jeg ikke hatt dem... er tross alt designet til E46, og du har E39 som du sier, så ville jeg heller valgt enten BBS, noe som er beregnet for E39 eller noe annet pent som kan passe.. men det er min smak :)

18" Skrudde org.BBS er najs! :D

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett slike, E46 M3 felger på en 99 530i sedan. Etter min mening kler de over hodet ikke bilen. Skal du kjøre M, kjører du E39 M5 felgene.. Ellers er jeg svak for Rondell D58 i 8,5X18 med 235/40 og 10X18 med 265/35. Dette er nyydelige felger på E39. Du kan se bilder av min forrige E39 med Rondell D58 i den nevnte dimensjonen i galleriet mitt. (signatur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider