FiveTen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jeg har fått rustet hull bak i begge kanalene mine og skal sveise dette, og i tillegg er jekkfestet ødelagt på høyre side, så må skifte dette også! Jeg kan tenke meg at dette må bli så godt som UMULIG å få til med tanke på at det er VELDIG trangt og knotete å komme til! Men jeg regner med at det er mange her som har gjort dette før meg, så er det noen som har noen tips til meg? Alle tips mottas med takk, med unntak av "kjøp deg ny bil!" =p Er det dessuten noen som har noen gode tips for hvordan jeg får fjernet tykktectylen som er der jeg skal sveise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 rustsveising vil si å fjerne rustet materiale og sveise inn nytt. kanaler og jekkfester kan du kjøpe på veng.no så det som er mest makk er jo å få vekk det gamle uten å ødelegge det som skal vere igjen.. tectyl må du nesten bare skrape vekk.. det som er igjen etter at du har skrapt bort mesteparten kan du fjerne med noe kraftige kjemikalier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg