Gå til innhold

15" BREI-felger selges for kamerat.

Ranger emnet

Nytern

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for meg så ser det ut som om felgene er "selv lagd" med senteret til mitu evo felger skrudd inn i noen breiere rundinger.

Jaha,

Der har vi nok svaret!

Det er Revolution 3-delte felger.

indre og ytre bane pluss senter.

Om du klarer og lage slike selv,

er jeg veldig intressert! :thanks

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida... Heftig... Kan hende jeg finner noe lignende... Høre med han som eide disse opprinnelig.

Hvis man hadde gnikka litt på de så hadde man lett fått 6-7000kr tenker jeg. disse felga vokser ikke akkurat på trær. Var villig til å by mye for de, men selges de for skampris til første mann som ringer så er det samme for meg:thanks

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gikk for 1500kr... Hadde det vært mitt salg hadde jeg ventet noen dager og sett ann budene, men sånn er det.. Skal ikke fortelle kompisen min hvor mye han kunne fått, ikke vits i å gjøre'n lei seg:)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Får lodde stemninga neste gang jeg møter'n... Men da har jeg ihvertfall lært noe via min kompis sitt salg.. Is i magen! :D

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse felgene er skikkelige motorsport felger, hvis man finner noen til salgs koster de masse. Hadde jeg hatt en bil de hadde passet på så kunne jeg fort gitt 6k for de jeg. Han må ikke ha sånn hastverk vettu ;=)

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ære være idiotiske selgere! Hehe... Hadde selv gitt en del lapper for disse...

Full i ei uke, og jeg går glipp av noe sånt.. Fuck...

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider