MGR Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 noen som har en oversikts plan over hvilke skoler man må gå for å bli mekanikker, og hvilke videre skolen man kan gå, og sånn. takker for alle svar. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Finner du noe i denne oversikten kanskje?? http://www.ofir.no/fag/fagene/Utdanning.GIF Edit: Helt sikkert ikkje! :p Ta en kikk på http://www.vilbli.no eller denne linken vist den funker! http://vilbli.no/4daction/WA_Kompetanse?ASP=1454377&Niva=V&Return=WA_kurstilbud&Ran=72433&Kompetanse=V.TI3042 Edit 2: Bare sånn i tilfellet du ikkje kjente til funksjonen, så går det faktiskt ann og søke etter ting på Internett! blah Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Gå på vanlig "tekknik og industriell produksjon" som det så pent heter. (mekken) på din nermeste videregående skole. Den linja har de fleste. så går du etter et år der over til Kjøretøy, lette eller tunge (ofte på samme skole) Så har du 2 år som lærling på bedrift igjen. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 var på utplassering på et verksted, å nå skal jeg lage raport, å der skal jeg ha med om utdanning og sånn... men ska bli mekk ingeniør jeg da.. hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Det er bra. Da tjener du ihvartfall drit bra. så kan du kjøpe Audiu urquattro vettu.. HEHE.blah Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Det er bra. Da tjener du ihvartfall drit bra. så kan du kjøpe Audiu urquattro vettu..HEHE.blah hehe. veit. litt av grunnen til at jeg skal bli det da... pappa var det før og så.. konstruerte turbiner for kværner, 60 000hk hehe, Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ja, håper også grunnen er at du skal kjøpe audi, hehe. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 mekaniker ingentinggjør? Da må du jo ha studiekompetanse, eller gå en teknisk fagskole etter at du har tatt fagbrev.. For å få studiekompetanse: Almenn eller almennfaglig påbygging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 å det er noe dritt.. for hvis du har gått 2 år som lærling er det vanskelig å tenke på å begynne på skolen igjen :S..... får da får du jo heller ingen inntekt Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hmm, rådgivern på skola mi, sa jeg trengte bare å gå 3 år mekk, og 4 år på teknisk på gjøvik som er nærmest.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 går fint an å jobbe og gå på skole samtidig. de fleste studentene her i landet er bare late... jeg tar elektro ingeniør utdanning nå, samtidig som jeg jobber 25-40(noen ganger opp til 90) timer i uka. ordner meg bare fri i eksamens periodene sånn som nå, slik at jeg kan få lest når det gjelder... tror du kanskje burde gå mekken og ta påbygging etterpå, hvis ikke så kan du ta forkurs på høgskole/universitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hmm, ok takk.. kommer til å gå mekk først uansett. men vil ikke vær mekanikker resten av livet heller, vil vær litt "større" liksom. helst ingeniør:) hehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Rådgivere på u skolene er noe dritt folk. De sender de som er dårlige på skolen for å gå 'mekken', sammens med resten av 'slampene'. Mekken er IKKE lett! Det er blant de vanskeligste faga man faktisk kan ta! Jeg gikk selv GK mekk, og så Vk1 Bil mekk (lette kjøretøy). Jobbet som lærling i litt over ett år nå. Hater råd givere. Sitter på kontora sine å sender de på mekken.. (Ikke det at jeg ble sendt dit.. Jeg jobba hardt, fikk ok karaktere, så jeg kunne komme inn selv.) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg