EverY1 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Driver med MB'n min og fant ut at alt var som før.... Jeg suger når det kommer til påføring av "vannmerkene", like vanskelig enda :( Er det noen som har noe tips? Her er hva jeg gjorde: Grov utskjæring Skjærte så nøye rundt merket Vettet det og prøvde å ta det av plasserte det der jeg ville ha det (når det endelig løsna) og prøvde å dra det på plass med litt ekstra vann Ble mye vann til overs så jeg prøvde med Qtips å tørke opp Noen som har en måte som funker bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 regner med at du bruker kaldt vann? det er ikke lurt.. ca 38 grader.. og ikke la de ligge for lenge heller. ikke bruk q tips nei .. da får du bobler..... jeg bruker kjøkkenpapir eller poleringspapir fra turtlewax Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hmm jeg får snu helt om da hehe... Ikke mer gtips og kaldt vann :) takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 merkene blir sprø av kaldt vann og har lett for å sprekke ..... jeg skal begynne med en blitz er34 skyline nå som er dekket med merker ... bruk god tid ... legg klarlakk oppå så de holder seg Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 jeg bruker også decal setting solution,dette for at decalene skal sitte skikkelig. etter at decalene sitter hvor de skal,så bruker jeg decal softening solution,dette gjør at decalene blir myke,og former seg etter karroseriet,bruker du det,ikke prøv å flytte på decalene,de blir de ødelagte Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 har du link til de varene.. det var noe jeg aldri har hørt om Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg