Gå til innhold

byttet fra Focal KP1305,25" til Focal Utopia 165W 6,5"

Ranger emnet

lohelle

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp! vet ikke ennå når jeg får 6.420'n.. men har en VRX 4.300 på vei også som jeg sikkert bruker frem til 6.420 er i hus. (er dB-drag 16. juni i Ålesund.. gøy å teste litt)

Ellers så har jeg nå fått nye dørpaneler til bilen som sikkert blir montert i dag. Så da blir det bilder til helgen av dører/frontsett fremme samt litt av bagasjerom kanskje (selv om det ikke er noe særlig å skryte av ennå)

Kjøpte i hvert fall sorte og røde strømkabler i går.. hadde 5 farger på kablene bake! hehe! tenkte å se om jeg fikk tak i kabelstrømper i metall også.. :)

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om 2 sett Be her.eller..................m'm m'm

tror nok at 1 sett er dyrt nok ja!

Spørs om jeg må ringe Ice Audio og høre om jeg får dette snart.. og om det er lenge til så tror jeg at jeg "konverterer" til Be no7 med en gang.. (pga 6-kanaler)

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert noen uker.. for jeg skal kjøpe et par med midbassed og et sett med "high-basser" (hehe) dvs et par 6,5" og et par 3" (gjorde om ordren)

så kommer diskantene på neste lønn.... (om ikke "sjefen" avslører meg.. hehe)

Kjøpte en del kabler og stoff i dag.. har 4mm2 på subbene nå. Nå som jeg får en forsterker på hver sub så kan jeg kjøre 8mm2 kabler. Kjøpte røde og sorte/brune "strømkabler" til dette formålet. Blir sikkert litt tøffere utseende.. tenkte å borre hull til disse opp gjennom gulvet i bagasjerommet.

Så har jeg fått en glassmester til å kutte meg en 40 x 60 cm glassplate.. 10mm tykk. Den skal bli vindu i gulvet da.. fant aldri 12mm H-profiler til å bruke til monteringen av glassplaten noen plass, men får vel bare lime/skru fast noen lister under gulvet som glassplaten kan hvile på.

Jeg må nå kjøpe meg et par vifter! tror det blir bra temp med 2 stk VRX 2.250.2 + 1 stk VRX 6.420.2 under der!

Håper det blir ganske bra! Skal legge ut et bilde av fremdører/dash om en liten stund.

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten sende meg en PM når du blir ferdig lohelle..................:cool:

Første pri med Golfen nå er å bytte ut spiller og av med dørtrekkene og inn

med STP matter.Derretter får jeg se om jeg får det som jeg vil med nybygde

dører foran med Be...............Likte lyden på Be da jeg var på Fort Knox.Så att

det blir Be i Golfen ja,men det er andre ting som må utbedres før Be...;)

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider