bjornar600 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hørt at hvis man har dårlig tid og trenger lappen. At man kan dra et sted i landet (husker ikke hvor) og ta lappen på under en uke elns. Noen her som har gjort det eller vet om hva der stedet heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 http://www.helgeland-trafikkskole.no/Helgeland%20Trafikkskole/intensivkurs.htm http://www.forerkort.no/ Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Trio i alta hadde intensivkurs før iallefall. jeg tok alt på fire dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Intensivkurs her i Mo i Rana Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hørt at hvis man har dårlig tid og trenger lappen. At man kan dra et sted i landet (husker ikke hvor) og ta lappen på under en uke elns. Noen her som har gjort det eller vet om hva der stedet heter? Jeg tok et intensivkurs i Stjørdal i mai i fjor på klasse C. Brukte 9 dager på teorien også tok det 13 dager før jeg fikk oppkjøring så alt var ferdig på 13 dager. De har sånne kurs på bil også som tar 2 uker, men om du skal på noe sånt er det lurt at du har kjørt en del før og at du kan lese litt selv på kveldene. Det er ganske mye å gå gjennom på veldig kort tid. De 2 som tok B når jeg var der strøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 trenger ikke teorien jeg (Klasse B):D ettersom jeg har lappen til moped og har tatt teori dergjennom:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 trenger ikke teorien jeg (Klasse B):D ettersom jeg har lappen til moped og har tatt teori dergjennom:D Sikker på det, da? Hvis det ikke har kommet nye regler på det nå, så må jeg nok skuffe deg. :) Jeg har også lappen til moped, men jeg måtte ta teorien uansett. Man må ta bil-teorien når man skal ta kl.B selv om man har lettlappen også, så jeg tviler egentlig. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Sikker på det, da? Hvis det ikke har kommet nye regler på det nå, så må jeg nok skuffe deg. :) Jeg har også lappen til moped, men jeg måtte ta teorien uansett. Man må ta bil-teorien når man skal ta kl.B selv om man har lettlappen også, så jeg tviler egentlig. dette gjør det sikkert nok skal jeg si deg:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Den teorien, ja.. Men enten så har jeg misforstått tidligere her, ellers så er det snakk om selve teoriprøven.. Som du da må lese til på kveldene. Det er en bok på ca. 150 sider som må leses før du tar teoriprøven, så. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 åå den ja, ingen slipper unna den. jeje, sånn kan det gå:assman Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg