Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Håper den kjettingen er lagd av skumgummi :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Liker dette... fin stemning og all den nydelige snøen i fjella her... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannmelon Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Siter http://www.breisladdracing.com `79 Volvo 242 Turbo prosjekt `75 Volvo 245 Bruksbil/busbil 2x45weber++ `57 Volvo PV444 Delebil `53 Volvo PV444 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Akkurat nå er det detta bildet: Dunluper har tatt det på en serious perfomance tur en kveld. Bare flaks at vi ikke fikk bot når politiet kom imot oss akkurat da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanasand Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Favorittbildet som jeg selv har tatt: (ikke akkurat ETT bilde da, men kollasj må vel være lov?) Favorittbildet som noen annen har tatt: (selvom jeg har justert himmel/farger etter egen interesse) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra_Turbo Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Og selfølgelig dette:D:D Siter Nå: BMW 520 -97 Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo Nå: -95 Corsa B 1,4i EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd Ex: -89 Vectra A 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanasand Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Og takk til Astra_Turbo for at jeg må være søvnløs i natt.. *æsj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Et av de beste bildene er vel dette av Track Attack Altezzaen eller hva med Racnig altezza i action? For stort for forumet mmmmmmm altezza ... mmmmm Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Astra_Turbo er det tommy jacobsen som har tatt dette? uansett, her er et par bilder jeg virkelig har sansen for..: BMW M3, tatt av Tommy Jacobsen: noen jeg har "lånt" fra foto.no, tatt av vår alles kjære Kid-A, som også har copyright på disse bildene... Arild, jeg forguder bildene dine! :D også dette av Daniel Iversen er også helt sinnsykt rått, også dette er "lånt" fra foto.no, og Daniel har copyright på dette. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Liker disse. Spooz. http://www.evo.no Meg selv Meg selv igjen Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Astra_Turbo Det var kult... Synd det ikke har større oppløsning :( Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra_Turbo Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR er det tommy jacobsen som har tatt dette? uansett, her er et par bilder jeg virkelig har sansen for..: BMW M3, tatt av Tommy Jacobsen: noen jeg har "lånt" fra foto.no, tatt av vår alles kjære Kid-A, som også har copyright på disse bildene... Arild, jeg forguder bildene dine! :D også dette av Daniel Iversen er også helt sinnsykt rått, også dette er "lånt" fra foto.no, og Daniel har copyright på dette. Jepp.. tatt av Tommy ja, kisen kan det med fotografering. Dette er jo bare et lite utsnitt.... Siter Nå: BMW 520 -97 Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo Nå: -95 Corsa B 1,4i EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd Ex: -89 Vectra A 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra_Turbo Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Hanasand Og takk til Astra_Turbo for at jeg må være søvnløs i natt.. *æsj Bare hyggelig....;) ;) Siter Nå: BMW 520 -97 Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo Nå: -95 Corsa B 1,4i EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd Ex: -89 Vectra A 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Vel av min egen blir det vel dette Sånn ellers liker jeg dette godt. Skal diske opp med noen flere etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg