Skrotnisse Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 http://img.photobucket.com/albums/v319/skrotnisse/bilderdiverse060.jpg et bilde jeg tok på gatebil i september.........burning er kult..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 detta er nok d fineste bilde jeg har tatt selv, bilde er tatt på acr under det første sommertreffet i år... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 detta bilde syns jeg ble fett:D og et sommerbilde,vet ikke om kvaliteten er no og skryte av men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 dette er ett rått bilde :) kilde, vwvortex Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 fy FAEN så nydelig 2'er.......... :eek: :D :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 ja, den Golfen var dritdeilig *krafse krafse* ..eneste jeg har å utsette er at det ser ut som om det er sånne kjipe bbs-felger..blæh. Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Jeg er ikke noen fotograf, så jeg har ikke tatt noen av de bildene jeg legger ut... Jeg synes både bildene og bilene er fete! Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by quattro_mannen Eyh, brøytebilen jo! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Den er RÅ! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by sau- ja, den Golfen var dritdeilig *krafse krafse* ..eneste jeg har å utsette er at det ser ut som om det er sånne kjipe bbs-felger..blæh. Kjipe BBS-felger?? what? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Jeg får vel legge ut et par bilder jeg selv har tatt av min egen bil da :) Ble ganske godt fornøyd med disse.. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by proto :eek: :D Hu var heit ass!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by mgsninja Liker vedig godt dette bilde eg :D Noen her som har peiling på hvor detta bildet er tatt hen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg