Kid-A Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Et bilde jeg tok på Gatebil i september Copyright: Gatebil Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Copyrigth undertegnede Ikke bil relatert, men litt kult Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_vb Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Synd at jeg hadde så dårlig kamera da jeg i fjor sommer kom over disse to jordbærplukkerne på en rasteplass utenfor Kristiansand ;) Et sommertegn nå i midten av oktober. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_vb Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Richard Burns, Sverige 2003 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Siden det nå var snakk om bilder, her er to som jeg tok i helga. Ble noe litt "mystisk" over dette.. skulle hatt glassklare frontblinkers m/parklys i så hadde det sett fett ut. Kanskje ikke noe spesielt bra, men uansett:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 vært bedre om bilen hadde vært ren kanskje? :P Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GetawayDriver Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Er så lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Ikke noen mesterverk disse bildene,men savner bilen til tider: Gode minner; Autobahn Tyskland -99: Spesielle tilbud på Big Meet Amcartreff i Västerås-03...: Klar over at dette bildet ikke er bilrelatert (båt kanskje..) og beklager dette,men synes bildet ble bra. Phi Phi island,Thailand,-03: Siter Normality is the death of personality Prosjekttråder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=43929 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=162746 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by kimoajajaj Kanskje ikke noe spesielt bra, men uansett:) Om bilen blir meldt savnet og forsikringsselskapet får snusen i det bildet, så får ikke du erstatning. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 .......som drar deg opp av grøfta.. Originally posted by bjirn Eyh, brøytebilen jo! Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Primera Her er en S3 på flyve tur.... Feilhjulstrekker hjulløft; sette i revers, gi gass, slippe clutch brått :D Ser det ut som jah:) Et bilde jeg liker godt. Har ingan bra bilder av noen av mine biler. Hmm, kan ha noe med at de fleste bilene jeg har hatt har sett ut som en dass? Neeeeeei:D Må vel fikse til noen pene høstbilder av senatorn...... Med nyfelgsa... Eneste bilen som ser litt pen ut.. Enda et greit bilde. 22"......... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 For tiden disse Også må jeg si at jeg synes tunnel-bilde av bilen min ble tøft :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Tror nok dette er d beste jeg har tatt.. Vad tycks? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Mad_Maxx wtf? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Liker dette bildet jeg: Et par bilder jeg selv tok på et mini-amcar treff i starten av august: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg