Skody Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 (endret) Den der så jo svin-stygg ut. Denne derimot er en skikkelig ombygning (ingen 240 karosseri på pickup-ramme). http://turbobricks.com/mods.php?content=art0023 Pokker ta deg, gamle moralist! Du fikk meg til å bruke søndagskvelden på å sikle på Hånda 4x4. Endte opp med å lese om hvor fortreffelige råder Honda smidde(?) til husmorbilene sine. En som har benka (og kjørt (drag) med) 400whp og nesten 30psi ladetrykk over år. Selv den spinkle girkassa overlever til en viss grad mishandling på gata og stripa. Vel, det jeg skulle frem til var at de tok opp motoren for noe som hørtes ut som rådebank. Da toppen kom av la de merke til at ingen av stemplene kom opp på samme ØDP. En annen fyr med lignende erfaringer mente at først bøyer én råde seg ørlite, og da blir det domino ved at de andre bøyer seg tilsvarende etter til alle har "lik" komp igjen. Og han 4x4 fyren har antagelig kjørt med dette over lengre tid. NB! Antagelig ga dette så mye lavere komp at det var derfor motoren overlevde trykket, og 400whp. Så mye for å lese om en Volvo og en kjøttbolle-civic. Jeg glemte faktisk helt å lese om den bricks-volvoen så når jeg tar fatt på den igjen skal jeg se om jeg finner igjen bildet av de (herda) spagettirådene. EDIT: Kunne ikke dy meg: We finally pulled the engine apart to check out the knocking noise. It wasn't a bearing. It was a bent rod hitting the cylinder wall. When we pulled the head we noticed that none of the pistons came all the way up to TDC. Kilde: http://www.honda-tech.com/showpost.php?p=32219509&postcount=262 Prøv det med et sett B230ET spagettiråder! :win Endret Oktober 26, 2010 av Skody Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.